Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 38

Discussie: Marshalls.....

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Daarom zitten er op veel (goede) buizenversterkers ook twee ingangen.
    Een gevoelige en minder gevoelige.
    En ik kan me niet voorstellen dat je 7-snarige gitaar niet klinkt over die JCM900 + 4x12. Misschien is er wel iets niet goed met die bak. Trouwens, dat is niet echt een versterker om lekker clean me te spelen.
    Sluit je gitaar eens aan op een Fender of Mesa,wedden dat je er een goed clean geluid uit krijgt. Moet je niet de Dual Rect. nemen,want die wil eigenlijk ook alleen meer scheuren en racen.

  2. #22

    Standaard

    er zijn zat gitaristen die en transistor bak of hybride gebruiken omdat het geen buizzen bak is wil niet zeggen dat die per defenitie slecht is .

    buizen is niet beter maar anders

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Dat is zo,de Roland JC-120 etc. Klinkt clean erg lekker, en Peavey heeft ook een paar leuk klinkende transistorbakken.
    Ik vind zelf buizenbakken wel lekkerder,mede door de natuurlijke compressie je krijgt van de buizen.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    Ik heb nou een peavey blazer 158 heel kleintje 20 watt. In de oefenruimte speel ik ook op zo'n valvestate dat klinkt okee ik ga daar maar eens grondig over nadenken :smile:

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Da's een goed idee

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    Een jongen in mn klas heeft me n aanbod gedaan vandaag. Hij heeft een 400 watt versterker, hij heeft geen idee welk merk en type, voor 200 piek. Klinkt goedkoop, maar ik m eerst bekijken en horen, ik vertel nog wel wat t er voor een is!

  7. #27

    Standaard

    Dila,
    Voor een megasound: twee 50 Watt buizenbakken met bekende 4 x 12 inch speakers in stereo.
    Verder een moeilijke vraag. Als ik houdt van patatje oorlog wil dat niet zeggen dat jij dat ook wat vindt.
    Pak je gitaar onder je arm en ga gewoon amps proberen. Geluid is persoonlijk en Marshall is niet heilig. Succes.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ik heb zo het idee dat m'n Valvestate zojuist de geest gegeven heeft, dus ik weet niet hoe het zit met betrouwbaarheid.

  9. #29
    Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2001
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    40

    Standaard

    Ik heb een VS-100, ik heb er een SG (G-400) aanhangen en dat klinkt echt geweldig. Maar ga gewoon eens naar de muziekwinkel, daar hebben ze vast wel een gitaar als de jouwe liggen (of je neemt je eigen mee) en dan probeer je hem op een berg versterkers uit. Over 't algemeen wordt je wel r'laxed geholpen in de muziekwinkels.

  10. #30
    Member
    Geregistreerd
    13 augustus 2001
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    96

    Standaard

    Ik heb een VS100H met een 4x12 bak. Klinkt naar mijn mening ook nog eens rete vet.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top