Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 78
  1. #11
    vinni
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimi Hendrix
    Niets! :-D
    Tja.....Hallo zeg! :-D

    Fuck a duck......wat wil je met zo'n geweldige setup!

    Vinni = jaloers


    Vinni

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 april 2003
    Locatie
    Oss
    Berichten
    1.316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinni
    Oké.....mijn rackje voor 2005.

    Ben hard bezig. Heb al een VHT 2/50/2 liggen en een ENGL E530.

    Wat er nog bij "moet": (goh...wat hebben we het slecht in Nedeland!)

    - Tweede ENGL E530
    - ISP Decimator G
    - Shockmount rack
    - Rackroosters
    - Furman powerconditioner
    - 2 cabs 2X12" (ENGL / VHT / CAE) Weet het niet.....
    - Evidence Audio bekabeling

    (hmm....lijkt verdacht veel op een andere topic van Ieme :-D )

    Wat verder....
    Ach.....eerst maar eens dit....dan weer verder met testen.
    (Eclipse lijkt wat....maar eerst testen dus)

    Vinni
    Hey Vinni, ben je eigenlijk al bezig met dat shockmount rack dat je wilde maken?
    TE KOOP: Warwick Corvette Proline 5-string

  3. #13
    vinni
    Guest

    Standaard

    Nou,

    ben nog steeds bezig met de orientatiefase.
    Heb al ergens een prijs opgevraagd om het te bouwen.
    Werd iets van Eur 750. Vind ik dus teveel.

    Heb al twee interessante artikelen gevonden waarmee ik wellicht iets kan.

    Wat echter ook meespeelt......
    Ik wil het zo goed mogelijk, maar dat betekent een shockmountrack van 12 HE op wielen. ......Da's fors!
    Ik kijk dus of het allemaal niet wat minder kan zonder in te boeten op de kwaliteit. Doe ook niet echt wereldtournee's.

    Maar ik weet nog steeds niet hoe ik een shockmountrack bouw.
    Penn heeft complete constructies en ook een soort rubbere ophanging.
    Maar hoe je dit verwerkt tot een volwaardig rack?

    De racken van Paul Lenders vind ik ook fantastisch met zo'n luik opening met kleine vlindersloten aan de voorkant. Ben wel benieuwd hoe je je apparatuur in zo'n rack plaatst.

    Groet,
    Vinni

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 maart 2003
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    6.987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinni
    De racken van Paul Lenders vind ik ook fantastisch met zo'n luik opening met kleine vlindersloten aan de voorkant. Ben wel benieuwd hoe je je apparatuur in zo'n rack plaatst.

    Groet,
    Vinni
    vanaf de achterkant, meestal kun je de binnenkant vanaf daar er uithalen, als ik een smallere voorkant gehad had, was dat ook voor mij zo geweest maar ik kan mn rack zowel voor als achter er zo los uitpakken.
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

  5. #15

    Standaard

    Prognose 2005 rack......

    Dit jaar moet het maar eens goed voor elkaar komen. Ben nu meer dan tevreden over de basis (CAE3+ en VHT 2/50/2) en wil het niet al te groot maken. Dus:
    - 1 xpost preamp fx, welke dat moet worden? Misschien G-Force, Eventide of whatever.
    - en voor de preamp wat pedalen met een loopertje (heb de GRX4 inmiddels liggen).
    - een behoorlijke midiswitcher (hoewel de FC50 best nog wel enigszins voldoet)
    Misschien nog een mixertje en een powervoorziening erbij en dat moet het dan maar zijn.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 april 2003
    Locatie
    Oss
    Berichten
    1.316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinni
    Nou,

    ben nog steeds bezig met de orientatiefase.
    Heb al ergens een prijs opgevraagd om het te bouwen.
    Werd iets van Eur 750. Vind ik dus teveel.

    Heb al twee interessante artikelen gevonden waarmee ik wellicht iets kan.

    Wat echter ook meespeelt......
    Ik wil het zo goed mogelijk, maar dat betekent een shockmountrack van 12 HE op wielen. ......Da's fors!
    Ik kijk dus of het allemaal niet wat minder kan zonder in te boeten op de kwaliteit. Doe ook niet echt wereldtournee's.

    Maar ik weet nog steeds niet hoe ik een shockmountrack bouw.
    Penn heeft complete constructies en ook een soort rubbere ophanging.
    Maar hoe je dit verwerkt tot een volwaardig rack?

    De racken van Paul Lenders vind ik ook fantastisch met zo'n luik opening met kleine vlindersloten aan de voorkant. Ben wel benieuwd hoe je je apparatuur in zo'n rack plaatst.

    Groet,
    Vinni
    Hey Vinni,
    je moet echt even op casecompany.nl kijken. 290 voor een 10HE shockmount case! Ik vrees dat ik die van mij daar ga kopen. Voor ruimte kun je eventueel ook een plaat op het achtersta rackprofiel maken en daar pedalen op maken. Dit zag ik op HRI en het leek me een erg goede oplossing. Hoef je niet zo'n mega rack en kun je er toch alles in kwijt.
    TE KOOP: Warwick Corvette Proline 5-string

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Niet echt bijster veel veranderingen/wensen.

    - Furman power conditioner (reeds in bestelling)
    - Rocktron Xpression ipv Line6 ModPro (medio februari)

    - Boss stempedaaltje
    - Ernst Navigator

    En met de laatste twee komt er uiteraard ook een geheel herziene versie van mijn pedalenbak aan .

    Rack is verders perfect voor elkaar wat mij betreft. Road proof en startklaar opgesteld in een mum. Wellicht nog een case voor de BagEnds aangezien ze voortaan met z'n tweeën in de vrachtwagen mee mogen.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Niet echt bijster veel veranderingen/wensen.

    - Furman power conditioner (reeds in bestelling)
    - Rocktron Xpression ipv Line6 ModPro (medio februari)

    - Boss stempedaaltje
    - Ernst Navigator

    En met de laatste twee komt er uiteraard ook een geheel herziene versie van mijn pedalenbak aan .

    Rack is verders perfect voor elkaar wat mij betreft. Road proof en startklaar opgesteld in een mum. Wellicht nog een case voor de BagEnds aangezien ze voortaan met z'n tweeën in de vrachtwagen mee mogen.

  9. #19
    vinni
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BramVersteeg
    Hey Vinni,
    je moet echt even op casecompany.nl kijken. 290 voor een 10HE shockmount case! Ik vrees dat ik die van mij daar ga kopen. Voor ruimte kun je eventueel ook een plaat op het achtersta rackprofiel maken en daar pedalen op maken. Dit zag ik op HRI en het leek me een erg goede oplossing. Hoef je niet zo'n mega rack en kun je er toch alles in kwijt.

    Ben al bezig geweest met een firma over dat shockmount rack van Penn....Alleen het binnenrack kost Ca Eur 350 aan materialen.
    Die racken van Casecompany zien er inderdaad (op het plaatsje) leuk uit voor die prijs. Ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien. Was gisteren bij Musik Produktiv.....Daar hebben ze ook van standaardracken.....moah...Vooral de wielplaten vond ik slecht afgewerkt.
    Nou ja....voor die prijs kan je overwegen een andere met de bijgeleverde wielen te maken.

    Bedankt voor de info.

    Groet,
    vinni

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Ik zie heel eerlijk gezegd niet zo direct het voordeel van een shock-mount case. Doe redelijk wat gigs op jaarbasis (ca. 80) en heb nog nooit problemen gehad met mijn standaard cases. Heb gewoon twee (3HE en 11HE) cases laten bouwen bij een case bouwer in het Oosten des lands. Super kwaliteit en lekker compact (niet zo absurd diep zoals de meeste standaard cases). Zolang ik nog geen wereld tournees doe waarbij mijn gear per boot of vliegtuig verscheept wordt blijf ik hier lekker mee spelen. Maar goed, da’s mijn mening :-? .

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top