Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 78 van 78
  1. #71

    Standaard

    ik ben nu bezig voor het volgende:



    alleen de cabs en het rack zijn nieuw. de rest heb ik eigenlijk al... :-)
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  2. #72
    vinni
    Guest

    Standaard

    Ehh Nocki.....

    Weet je het zeker ? :-D

    Lijkt me behoorlijk frustrerend.....je bouwt een eigen 4x12 en amper twee maanden later wil je al weer wat anders.

    B.t.w.....intresse in 4 nieuwe Celestions V30....3x gebruikt slechts...?

    Vinni

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 maart 2003
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    6.987

    Standaard



    zoiets lijkt me nog wel wat...
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

  4. #74

    Standaard

    :-) ja vinni het is erg frustrerend. maar we hebben er bijna allemaal last van he... ik wiljeouw speakers wel hoor. als er een 4x12 cab omheen zit met het uiterlijkvan een marshall 1960 :-)
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  5. #75

    Standaard

    :-) ja vinni het is erg frustrerend. maar we hebben er bijna allemaal last van he... ik wiljeouw speakers wel hoor. als er een 4x12 cab omheen zit met het uiterlijkvan een marshall 1960 :-)
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    ja, nocki, je setup is wel leuk. en ik dacht bijna even dat het perfect zou zijn. maar ik realiseer me nu dat je helaas geen stereo setup hebt. die mark is natuurlijk een normale top. toch wel jammer dan, als je een volledig 10he rack hebt, en 2 cabs............

    verder is het heel gaaf ! geweldig dat die mark in je rack past ! als mijn framus dragon zou passen had ik het allang gedaan, alles in 1 rack !

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ED BOB
    Ik heb mijn rack en buizen-combo (engl sovereign) compleet van de hand gedaan ik heb nu dit....





    Ik moet zeggen, ik vind het helemaal geweldig!!! Voor het geld wat ik heb gebeurd voor mijn buizenbak en rackspullen heb ik nu met een beetje bijleggen 2 (2e hands) vetta's: één voor de band (top + 4x12 cab) en één combo voor thuis! Wat een luxe....en wat een waanzinnig geluid!!!

    Ik was vroeger helemaal buizenfreak maar ben nu helemaal om...
    Kun je proberen wat verschillen in sound te geven tussen je Engl en dit? Ik heb zelf ook een Engl-rack (E580 + 930/60). Dat rauwe en pure, wordt dat nog een beetje fatsoenlijk benaderd door die digitale 'zooi'?
    Nieuwsgierig naar.. Het ziet er iig wel erg gaaf uit

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ED BOB
    Ik heb mijn rack en buizen-combo (engl sovereign) compleet van de hand gedaan ik heb nu dit....





    Ik moet zeggen, ik vind het helemaal geweldig!!! Voor het geld wat ik heb gebeurd voor mijn buizenbak en rackspullen heb ik nu met een beetje bijleggen 2 (2e hands) vetta's: één voor de band (top + 4x12 cab) en één combo voor thuis! Wat een luxe....en wat een waanzinnig geluid!!!

    Ik was vroeger helemaal buizenfreak maar ben nu helemaal om...
    Kun je proberen wat verschillen in sound te geven tussen je Engl en dit? Ik heb zelf ook een Engl-rack (E580 + 930/60). Dat rauwe en pure, wordt dat nog een beetje fatsoenlijk benaderd door die digitale 'zooi'?
    Nieuwsgierig naar.. Het ziet er iig wel erg gaaf uit

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top