Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 38

Discussie: Ben ik een sukkel?

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard Ben ik een sukkel?

    Op ebay deze veiling gewonnen

    http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...e=STRK:MEWN:IT

    Omdat mijn vrouw een klein beetje boel boos was dat ik zoveel geld uitgaf aan mijn hobby, heb ik de deal in goed overleg met de verkoper afgeblazen. Hij verkoopt hem aan de nr2 bieder, en de €5 prijsverschil heeft hij ook nog van mij gekregen.
    Toch knaagt het een beetje aan mij, volgens mij heb ik een beste deal laten lopen, die wel een een weekje een boos gezicht van mijn vrouw waard was. Wat vinden jullie?

  2. #2

    Standaard

    IK vind je geen sukkel, je vind je relatie met je vrouw belangrijker dan een of andere gitaar. Gitaren zijn makkelijk te vinden, van je vrouw is er maar 1.

    Of je bent gewoon heel bang voor je vrouw en laat over je heen lopen, dan ben je een sukkel.

    By the way, welkom!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Ach... tis maar een Fender :razz: Wel een leuke eerste post trouwens...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    je moet het gewoon anders aanpakken he, keer met je vrouw om de tafel gaan zitten en afspraken maken, rusatig dingen opsparen en als je iets nodig hebt ook soms dingen verkopen. niet altijd extra geld ein steken maar ook soms dingen verkopen.

    allebei blij, goeie sex, klaar is kees

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
    Of je bent gewoon heel bang voor je vrouw en laat over je heen lopen, dan ben je een sukkel.

    :-D

    Of je een sukkel bent mag je zelf uitmaken, mij zou een fender niet zoveel doen. Vrouwen zijn ondoorgrondelijk, maar, wat ik wel weet (en dit is natuurlijk puur uit eigen ervaring, iedere spreke voor zich) is dat de vrouwtjes pas boos worden als er niet genoeg tegenover staat. Als ik af en toe eens met wat lieve woordjes/uiteten/harde euro's/vulzelfmaarin naar mn vriendin smijt, bouw ik wat credit op en krijg ik zelf ook makkelijker dingen voor elkaar!

    We zitten alleen (nog) niet in een situatie dat we het geld met elkaar moeten delen, dus helemaal vergelijken kan ik het niet.

    En ach, een mooie gitaar komt wel weer eens voorbij. Trouwens, bezit van de zaak.....
    Webshots
    Deze zin is onwaar ~ Gödel
    Te koop: Seymour Duncan Invader (zwart) igs

  6. #6
    vinni
    Guest

    Standaard

    Sukkel ! :-D

    Vinni

    p.s. zelf ook drie keer een sukkel geweest.....
    Gevolg.....drie x een andere vriendin.....
    Leven is zo slecht nog niet

  7. #7

    Standaard

    Tja, eerlijk gezegd vind ik het niet eens een superdeal, en zeker niet iets om je laatste centen aan uit te geven. Er zijn zoveel Fenders te koop!
    En vergeet één ding nooit: na een zgn superdeal komen er altijd andere, nog veel betere deals! Dus laat je niet gek maken en houd je vrouw altijd tevreden.

    Take care, Theo

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    Er zijn meer vrouwen dan kerken!
    Vroeger was alles beter!
    --
    Te koop:
    Marshall Valvestate 100 Watt Head

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Goh wat een reacties gelijk! Ik moet zeggen dat het niet helemaal aan mijn vrouw lag, echt boos was ze niet, maar haar gezicht sprak boekdelen. Achteraf vond ik zelf ook wel dat ik dat geld (kerstbonus) ook beter kon besteden. (Net kinderkamerbehang gekocht, €175 godverdegodver...). 10 jaar geleden heb ik ooit nog eens een echte Fender USA strat gehad, waar ik nog wel eens met weemoed aan terugdenk. Als SRV fan is dat toch een beetje de heilige graal voor mij, maar ik speel niet in een band, alleen af en toe met een kameraad en 's nachts als ik nog ff wat tijd over heb met mijn guitarportje en mijn goedkope Ibanezje (GSA60) en de Ib (voor €220 een geweldige prijs/kwaliteit verhouding) is daar goed genoeg voor.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Een hobby mag geld kosten, moet je kijken wat mensen vrijdag weer allemaal de lucht in gaan schieten :wink: Als deze gitaar "betekent" dat je je de rest van de week koest houdt is hij zo binnen Het is duidelijk dat je graag een USA strat hebt, als je vrouw je dat niet gunt zou ik zélf chagrijnig worden!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top