Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard

    Hallo even een domme vraag waarschijnlijk maar ja mijn naam zegt het al. Hoe zit het nu met solo's?? Hoe weet je nu wat je moet spelen tijdens een solo?? Heb je een toonaard of zoiets en veranderd die toonaard als je een ander akkoord krijgt?? hoe weet je dan welke toonaard je hebt?? Als je bijv. alleen maar een B akkoord hebt over het hele liedje wat voor solo kan je dan hebben. Misschien een beetje wazige vragen maar ik weet het ook niet anders.

    Alvast bedankt voor jullie reakties.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 mei 2002
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    206

    Standaard

    kijk eens verder op dit forum er staat al een hoop over solo´s, ga effe naar zoeken en typ solo in daar vind je wel wat.

  3. #3

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 maart 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    515

    Standaard

    Tsja een solo is voor iedereen anders, nou ja misschien niet iedereen.
    Solo betekent "alleen" zoals je wel weet.
    Zelf vind ik solo gaan "je eigen ding doen" onder begeleiding van de rest. Als de rest niets doet tijdens je solo....ook goed.
    In je solo kun je doen wat je wilt. Je kunt raggen en vals spelen als jij (en je omgeving) dat wilt. Je kan ook proberen je gevoel wat verfijnder weer te geven. Meestal komt dat neer op oefenen tot je niet meer blauw ziet. Ja je leest dit goed, voorbij het blauw dus. Het is nooit (goed) genoeg.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top