Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2002
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    950

    Standaard

    Hey new J. Satriani!

    [show off mode] check mijn nieuwe axe: http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=43187 dit model zal je vast wel aanspeken :wink: [/show off mode]
    [b]Brianmayrulezzz gaat voortaan door het leven als - Eric -[b]

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2003
    Locatie
    België
    Berichten
    1.252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brianmayrulezzz
    Hey new J. Satriani!

    [show off mode] check mijn nieuwe axe: http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=43187 dit model zal je vast wel aanspeken :wink: [/show off mode]
    Euh, hebben we het hier net niet over een andere prijsklasse? Tenzij dat die Chromeboy maar 400 euro gekost heeft en dat je met de overschot van die vijftigers iets anders gedaan hebt :wink:
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 december 2002
    Locatie
    Mechelen (B)
    Berichten
    1.858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baco
    Euh, hebben we het hier net niet over een andere prijsklasse? Tenzij dat die Chromeboy maar 400 euro gekost heeft en dat je met de overschot van die vijftigers iets anders gedaan hebt :wink:
    Hmmz, weetje, uiteindelijk is die Chromeboy ook maar een IBEENHAD... en verschilt hij essentiel niet van een JS1000...
    Zeg maar Jos...

  4. #24

    Standaard

    prachtig zo´n chrome boy maar ik vrees dat hij iets uit me budget ligt :razz: :cry: :razz:

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    SZ ziet er vetter uit, maar je moet maar ff proberen

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2003
    Locatie
    Brugge, België
    Berichten
    3.613

    Standaard

    Heb zelf ook een SZ320, en nog nooit spijt van gehad dat ik hem gekocht heb.

    Moest de SZ520 in een iets diepdonkerder kleur van blauw te koop geweest zijn, zou ik voor die gegaan zijn en zou ik nog voorbij die inleg kunnen gekeken hebben.

    Bij die SZ720 vind ik die inleg gewoon absurd. Helemaal geen meerwaarde voor de mooie gitaar die het eigenlijk wel is, in tegendeel.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juni 2004
    Locatie
    Groningen stad
    Berichten
    827

    Standaard

    wat is eigelijk het grootste verschil tussen de 320 en de 520 want ik wil geen extra geld uitgeven aan iets wat alleen andere inlays heeft :-?

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2003
    Locatie
    Brugge, België
    Berichten
    3.613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davidian
    wat is eigelijk het grootste verschil tussen de 320 en de 520 want ik wil geen extra geld uitgeven aan iets wat alleen andere inlays heeft :-?
    Exact dat eigenlijk :P
    520 heeft een Quilted Maple Top en die ene rare inlay. En dit heeft de 320 niet. 320 is zwart met abalone dot inlays.
    Verder is er qua houtsoort, afmetingen, bespeelbaarheid, pickups geen verschil.

    De Black Berry uitgave die ze 2j geleden niet hadden vind ik er anders ook wel nog redelijk uitzien.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top