Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 28
  1. #1

    Standaard sz 520 of vendetta 4.0

    hi ik heb al eens eerder een topic voor een gitaar keuze gemaakt maar nou viel mijn oog op de ibanez sz 520 en de dean vendetta 4.0. ik vind het alletwee erg mooie gitaren met een voorkeur naar de vendetta in het blauw. nu heb ik de zoekfunctie geraadpleegd een ben er achter gekomen dat het voor het geld alletwee goede itaren zijn(klopt dit?). welke is nu de beste? voor bij men boss me 50 en silkroad 25 watt versterker.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.310

    Standaard

    ik wil zelf heel grag een SZ, vinnik zo mooi. maar egt kennes heb ik er niet van. [ik wilde dit alleen even kwijt]

  3. #3
    Member
    Geregistreerd
    2 november 2004
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    76

    Standaard Re: sz 520 of vendetta 4.0

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door new J. Satriani
    welke is nu de beste?
    Om er achter te komen of hij voor jou de beste is, zul je ze zelf eerst moeten proberen.

    Tenzij je net als ik een gokje neemt

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 januari 2003
    Locatie
    Breukelen
    Berichten
    1.687

    Standaard

    tja... voor zover ik heb gelezen verschillen de gitaren niet bijster veel van elkaar, alleen heeft de Vendetta neckthrough en 24 frets (en een hele stylish inleg ) tegen een setneck en 22 frets (en een kinky, maar voor mij verwarrende, inleg).

    ik denk dat je er goed aan doet om deze twee echt naast elkaar te testen.
    Ik vond het halsprofiel van de SZ best aardig, maar ik ken dat van de Dean niet...

    Ik verwacht niet dat er een met kop en schouders bovenuit zal steken, maar je weet maar nooit... Succes!
    Als ik al wat in een band doe, dan is dat hoofdzakelijk als entertainer...

  5. #5

    Standaard

    ja dat is denk ik het beste gewoon proberen. maar een inleg is toch die figuurtjes in de hals of heb ik het nu mis.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.818

    Standaard

    kopt, bij sz dus dat vlammetjegebeuren, en bij die dean iets van prikkeldraad ofzo geloof ik.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 december 2004
    Locatie
    NL
    Berichten
    266

    Standaard

    Ik vind de SZ mooier

    Hoe ze beide klinken, weet ik helaas niet. Ik ben zelf ook serieus aan het kijken naar een SZ520.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 november 2004
    Locatie
    Het land van 1000 tetten
    Berichten
    3.315

    Standaard

    SZ!!!! heerlijke gitaar heb er zelf een en bevalt me prima, groot spectrum aan sounds, hals pickup is lekker warm, tussen stand is perfect voor funky dingen slagjes etc. en de brug is een zeer fijne pup om mee te soleren (ietwat scheller als de halspup) De hals gaat lekker snel, laat je niet verwarren door die set-neck > je bereikt zonder problemen de laatste frets. Dat is ook een van de redenen waarom ik hem heb gekocht. Veel succes met het kiezen!
    TE KOOP: KOCH MULTITONE 50W (+FLIGHTCASE met logo) E850 | RMC3 wahwah G. Teese E200 | GIBSON RD CUSTOM uit '78. zie marktplaats of PM VOOR MEER INFO.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 december 2004
    Locatie
    NL
    Berichten
    266

    Standaard

    Steve, welke kleur heb je? Ik vind die Paars/rode errrrrug stoer.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 november 2004
    Locatie
    Het land van 1000 tetten
    Berichten
    3.315

    Standaard

    Gold amber burst ja, ik heb wel een foto op het forum van em... zoekfunctie en dan moet je zoiets als "draaiknoppen" invoeren want ik had er namelijk laatst nieuwe draaiknoppen op gezet. have fun!
    TE KOOP: KOCH MULTITONE 50W (+FLIGHTCASE met logo) E850 | RMC3 wahwah G. Teese E200 | GIBSON RD CUSTOM uit '78. zie marktplaats of PM VOOR MEER INFO.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top