Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 30
  1. #21
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko
    Hoe weet jij nou dat die Eclipse de top is, omdat ie vaak wordt genoemd op HRI???
    Wat heb jij tegen HRI? Aan je reacties hier te lezen, denk ik dat je voornamelijk de posts van Ou leest :razz: Zoals op elk forum heb je daar ook meelopers maar ik denk dat he gemiddelde HRI-lid toch wat beter op de hoogte is dan op andere forums.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko
    Hoe weet jij nou dat die Eclipse de top is, omdat ie vaak wordt genoemd op HRI???
    Wat heb jij tegen HRI? Aan je reacties hier te lezen, denk ik dat je voornamelijk de posts van Ou leest :razz: Zoals op elk forum heb je daar ook meelopers maar ik denk dat he gemiddelde HRI-lid toch wat beter op de hoogte is dan op andere forums.
    Niks tegen HRI, tis ook niet aan jou gericht toch Yourie Ou

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinni
    Wordt van dat GAS wel een beetje moe...... :-?
    Mijn vriendin ook....
    Kan ik mezelf goed voorstellen. Ik hou het niet eens meer bij! :-?

  4. #24
    vinni
    Guest

    Standaard

    Nou da's net zoiets als een Mercedes SLK.
    Ik heb er nooit in gereden.....maar zeker weten dat-ie top is!

    En meelopers....tja misschien wil ik best wel meelopen als Eclipse eigenaar!....

    Effe aux serieux.....
    Als je naar de specs kijkt en de ervaringen van een groot aantal gitaristen dan is dit op het gebied van de multi-FX voor de gitarist toch wel een topproduct. Natuurlijk ga ik'm zelf proberen voordat ik'm aanschaf. En Eventide....kom op zeg.....
    Ok ok ....overkill....tja....nou én?

    Ik heb ook gewerkt met een hele rits ander apparaten. Ik wil het maximum haalbare, de beste kwaliteit. Betekent voor mij overigens weer niet dat ik b.v. Eur 6000 aan een gitaar uitgeef. Heb er "maar" twee. Niet de allerduurste. Gewoon perfect voor mij.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 april 2003
    Locatie
    Oss
    Berichten
    1.316

    Standaard

    Daar zou ik toch mee uitkijken, die reacties van anderen. Zo dacht ik ook dat de G-Force helemaal geweldig zou zijn. Het is ook een goed ding maar ik loop tegen exact dezelfe dingen aan als Niels5150, terwijl ik dacht dat ie het helemaal zou zijn. Ga er dus nooit vanuit dat iets wat je koopt (ook al krijgt het nog zulke goede recenties) ook precies jouw ding zal zijn(als je het niet eerst kan testen).
    TE KOOP: Warwick Corvette Proline 5-string

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niels5150
    ja, klopt, ik was nogal sceptisch tov de G2, maar de kwaliteit van de effecten en de specs liegen er niet om! Ook denk ik dat je niet zo'n last van die verstraging hebt zolang je geen 100% wet effects gebruikt. Ik neem aan dat je droge onbewerkte signaal gewoon door blijft klinken...
    Hoe zit het met de programeerbaarheid? en wat is een oke 2dehandsprijs voor de g2, of de G2 met R1...
    Idd je droge signaal wordt sowieso niet onderbroken, reverb klinkt wel door in Global mode, delays niet!!

    Tja programeerbarheid , de ene vind het een nachtmerrie en de andere(ik dus) loopt er mee weg.
    Kwestie van geduld en beetje logisch nadenken,
    Maar er zijn best wel een aantal tevreden G2 gebruikers.

    Als je het analoog dry path wilt gebruiken , maak je van je series loop een parallelle, dus je fx moeten dan wel 100% wet.
    Ben er ff uit geweest maar je kan dit toch oplossen met een line mixer.

    Ko help me even. Is dit niet een reden waarom jij de linemixer had toegevoegd aan je setup?

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niels5150
    ja, klopt, ik was nogal sceptisch tov de G2, maar de kwaliteit van de effecten en de specs liegen er niet om! Ook denk ik dat je niet zo'n last van die verstraging hebt zolang je geen 100% wet effects gebruikt. Ik neem aan dat je droge onbewerkte signaal gewoon door blijft klinken...
    Hoe zit het met de programeerbaarheid? en wat is een oke 2dehandsprijs voor de g2, of de G2 met R1...
    Idd je droge signaal wordt sowieso niet onderbroken, reverb klinkt wel door in Global mode, delays niet!!

    Tja programeerbarheid , de ene vind het een nachtmerrie en de andere(ik dus) loopt er mee weg.
    Kwestie van geduld en beetje logisch nadenken,
    Maar er zijn best wel een aantal tevreden G2 gebruikers.

    Als je het analoog dry path wilt gebruiken , maak je van je series loop een parallelle, dus je fx moeten dan wel 100% wet.
    Ben er ff uit geweest maar je kan dit toch oplossen met een line mixer.

    Ko help me even. Is dit niet een reden waarom jij de linemixer had toegevoegd aan je setup?

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 december 2002
    Locatie
    capelle ad ijssel
    Berichten
    586

    Standaard

    Over de modulatie-effecten van de G2 zijn jullie geen van allen zo te spreken... Als ik het zo hoor is dus de MPX-1 plus linemixer ook een optie? Wat is een betaalbare en kwalitatief goede linemixer?

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimmeltje
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niels5150
    ja, klopt, ik was nogal sceptisch tov de G2, maar de kwaliteit van de effecten en de specs liegen er niet om! Ook denk ik dat je niet zo'n last van die verstraging hebt zolang je geen 100% wet effects gebruikt. Ik neem aan dat je droge onbewerkte signaal gewoon door blijft klinken...
    Hoe zit het met de programeerbaarheid? en wat is een oke 2dehandsprijs voor de g2, of de G2 met R1...
    Idd je droge signaal wordt sowieso niet onderbroken, reverb klinkt wel door in Global mode, delays niet!!

    Tja programeerbarheid , de ene vind het een nachtmerrie en de andere(ik dus) loopt er mee weg.
    Kwestie van geduld en beetje logisch nadenken,
    Maar er zijn best wel een aantal tevreden G2 gebruikers.

    Als je het analoog dry path wilt gebruiken , maak je van je series loop een parallelle, dus je fx moeten dan wel 100% wet.
    Ben er ff uit geweest maar je kan dit toch oplossen met een line mixer.

    Ko help me even. Is dit niet een reden waarom jij de linemixer had toegevoegd aan je setup?
    Ik heb een line mixer om naast mijn postfx van de G2 ook nog mijn IPS-33B parallel te laten lopen.

  10. #30

    Standaard

    Nog even over gebruiksvriendelijkheid... als je je echt niet kan vinden in de gebruiksinterface van de MPX1, kun je een programma kopen van SoundQuest. Het programma heet MidiQuest en met dat programma kun je patches maken op je pc en dan via midi zenden naar je unit... zou een stuk moeten schelen denk ik....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top