Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juni 2002
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    8.611

    Standaard Wat is er mis met dave Mustaine?!

    Ja, veel

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juni 2002
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    8.611

    Standaard

    ik snap die draaikont echt niet, eerst loopt ie 20 jaar lang op metallica en slayer te kankeren, dan verschijnt ie ineens jankend in een metallica film dat niemand hem aardig vind (duh, moet je maar niet een arrogante aggressieve fucking junk je halve leven zijn) dan is t een paar maanden weer koek en ei, dan begint ie ineens weer op andere bands (waaronder ex bandleden, metallica en slayer) te kankeren in interviews....en dan lees ik net dit:
    Megadeth mainman Dave Mustaine has posted a message on the group's official message board publicly apologizing to Metallica, amongst other people and band's. The message is as follows:

    "Droogies!

    "Tonight I had the honor and priveledge to host a special [MTV2 'Headbanger's Ball'] tribute to the life of Darrel 'Dimebag' Abbott.

    "I went out to NYC Thursday at 9:30 PM on a redeye to do this, and during the period since then, I have had a good amount of time to reflect on my own life.

    "I realized how fortunate I am, and have been to have met some of you, and in some cases become friends with many of you.

    "What is bothering me is the people who I have not been able to meet, or worse, have met and ended up not being friends with. There are many.

    "I would like to, in honor of Darrel's life, learn from him and how many friends he apparently had made.

    "Over my career I have a lot of cleaning up to do on my side of the street as well as letting things go, for once and for all; I need to apologize to many people and also to forgive and quit holding grudges.

    "Having said that, if there is something I did to you or someone you know, please give me the opportunity to make this right.

    "To Slayer and Metallica: I am sorry for whatever I may have done in the past and wish to make it right, to put it behind us. Please let me know how and when we can talk this out.

    "To previous bandmembers and managers: I say the same to you.

    "To all the Megadeth/Metallica fans: from this day forward, there will never be another unkind word from my mouth perpetuating this silly 22-year-old feud.

    "And to heavy metal fans around the world: I am going to emulate Dimebag by being more like him; more friendly, and more interested in your lives too, I promise.

    "I am grateful to have been asked to come in this hour of darkness to represent us all as we come together and heal as a worldwide music community, and I would be a fraud if I didn't say I need to do more to better represent.

    "Thank you in advance for your forgiveness and for your support."

    In recent interviews, Mustaine has publicly attacked the band for his portrayal in a scene in the Metallica film "Some Kind Of Monster" where he and Lars came together to discuss some personal issues between the two parties.

    Source: Blabbermouth
    vind je t gek dat je niet meer serieus word genomen? die gast heeft elke 3 seconden een andere mening

  3. #3

    Standaard

    Ach, hij kan tenminste goed gitaarspelen, de rest interesseert me niet eerlijk gezegd.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juni 2002
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    8.611

    Standaard

    ja, ach, jij komt uit bergschenhoek, ik neem t je niet kwalijk :P

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.371

    Standaard

    Ouuud!

    Ik vind Mustaine soms ook niet de meest aardige rockmuzikant, maar zijn riffs zijn echt geweldig
    '98 CS Jackson KE2 USA
    '87 Gibson Flying V Designer
    Fender Stratocaster

    VHT Ultralead
    Marshall 2x12 vintage
    Bogner 1x12 Shiva cab; Classic Lead 80

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 april 2003
    Locatie
    nederweert
    Berichten
    171

    Standaard

    Gitaarspelen gaat hem idd goed af,hij is en blijft de een van de meesters van de metal riffs, zijn zangkwaliteit daarintegen is erg belabberd, zijn muziek zou een stuk vetter klinken zonder zijn zeik stem.

    Tja en zijn persoonlijkheid...volgens mij zijn er weinig gasten in de metalscene die aan de tomenloze arrogantie van de heer Mustaine kunnen tippen. De voorbeelden hiervan zijn legio al sinds het prille begin van Megadeth is hij er berucht om.
    Laten we maar hopen dat hij nu eindelijk eens nadenkt voordat hij zijn waffel weer eens opentrekt...

  7. #7

    Standaard

    Jep, Megadeth zou met een andere zanger en andere bandnaam waarschijnlijk een stuk groter zijn geweest.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.371

    Standaard

    Ik vind het ergste wat Mustaine ooit heeft gedaan, het ontslaan van Nick Menza is. En ook de reden, Dave was aan het afkicken en verdacht Nick van drugsgebruik. Ik vind dat naast Marty Friedman, Nick Menza het beste was dat Megadeth zo geweldig maakte. Jimmy Degrasso (die volgde) was ook goed, maar die gozer heeft het gewoon niet, vooral de dubbelbassdrum techniek van hem tipt gewoon niet aan die van Menza
    '98 CS Jackson KE2 USA
    '87 Gibson Flying V Designer
    Fender Stratocaster

    VHT Ultralead
    Marshall 2x12 vintage
    Bogner 1x12 Shiva cab; Classic Lead 80

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2002
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    1.782

    Standaard

    ach die vete's en ruzies boeien me allemaal niet zo die nieuwe plaat kick ZWAAR aars. Beste plaat sinds tijden. Kunnen we in ieder geval zeggen dat er in 2004 in ieder geval 1 meesterlijke plaat is uitgekomen :-D
    ESPlayer

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top