Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    Oh oh....
    Berichten
    6.353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soapwater
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sickpunk
    die van NOFX is nog wel te doen met vingers denk ik ja.... gewoon duim en wijsvinger gebruiken...
    huhum... heb je dat nummer al eens goed beluisterd... Ik zou het wel willen posten, maar dan krijg ik ongetwijfeld last met bevoegde instanties enz... maar die snelheid en klank met je vingers... dream on boy...
    Past het stukje tab eens dan weet ik zeker dat iedereen het over hetzelfde heeft.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Postbank
    Snel geld overmaken...Daar maak je vrienden mee!
    "You can hide your genetics under drastic cosmetics, but this chameleon magic is known to be tragic."

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Wolstenholme
    plectrum klank haal ik wel uit me bas, treble boost, bridgepickup en lekker agressief spelen band hoort t verschil niet, beetje overdrive erbij evt
    Ik probeer het agressief aan mijn snaren sjorren wel af te leren. Als ik agressief wil spelen dan slap ik wel een stukkie
    Hier plaats ik ooit mijn onderschrift

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    383

    Standaard

    ik heb leren slappen door eindeloos CANT STOP van de RHCP te spelen. goed nummer om te leren slappen, ook om vingerstyle te spelen
    [ pearlite.tk ] reinventing metal

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2002
    Locatie
    Limmen
    Berichten
    1.047

    Standaard

    mja opzich wel, aber die open D slappen en dempe is best nog tricky als je het met dat nummer moet leren, jah tenzij je hem anders speelt.

    lessons in love van level42 daar heb ik t mee geleerd ( ben t mee aan t leren deels nog )

    zolang je maar rustig begint en dan steeds sneller

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Wolstenholme
    mja opzich wel, aber die open D slappen en dempe is best nog tricky als je het met dat nummer moet leren, jah tenzij je hem anders speelt.

    lessons in love van level42 daar heb ik t mee geleerd ( ben t mee aan t leren deels nog )

    zolang je maar rustig begint en dan steeds sneller
    Die open-D pak ik op de 5e van de A-snaar. (oke, iets andere klank en je moet aankloten met je grepen maar uiteindelijk vind ik het op die manier stukken makkelijker (want ipv dat je een open snaar moet dempen moet je een gefrette noot dempen wat stukken sneller en makkelijker is IMO)
    Hier plaats ik ooit mijn onderschrift

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top