Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
  1. #21

    Standaard

    De line6 echo park is een goed pedaal.

    Echter als ik deze samen met met de Overdrive/distortion uit mijn korg ax1500g gebruik om te soleren of lijnen mee wil maken, klinkt het niet zoals met andere delay, aangezien ik altijd een delaytje erop wil hebben als ik soleer.
    Dus voor mijn solo's gebrik ik nog steeds de delay's uit mijn korg ax1500g en voor mijn slagjes (ala u2 coldplay) gebruik wle gewoon de delay uit mijn ECho park.

    Wie weet hoe het komt dat de delay niet klinkt met een sologeluid?

    Misschien vaag uitgelegd.. maar dit is mijn probleem met de echopark

    Voorderest is het een topapparaat!

  2. #22

    Standaard

    wat is er precies mis met dat geluid? m.a.w. waarom klinkt het niet?

    ik neem aan dat je de echopark na je korg hebt staan of anders in z'n effect loop?

    bij mij klinkt ie prima, ook icm lead-sound; meestal heb ik dan de mix-knop op half 1-1 uur staan, en de mod op z'n laagste stand.

  3. #23

    Standaard

    DanIk heb em na mijn Korg staan idd.
    Ik begrijp het ook niet, maar mijn geluid klinkt dan alsof het zich opstapelt.
    Misschien dat ik wat met de mix moet rommelen. Ik vind het raar dat het geluid het voor een slagje wel doet, maar voor een dikke leadsound niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 10Man
    wat is er precies mis met dat geluid? m.a.w. waarom klinkt het niet?

    ik neem aan dat je de echopark na je korg hebt staan of anders in z'n effect loop?

    bij mij klinkt ie prima, ook icm lead-sound; meestal heb ik dan de mix-knop op half 1-1 uur staan, en de mod op z'n laagste stand.

  4. #24

    Standaard

    Kan die Echopark ook PRECIES 2 echo's afspelen, zonder uit te faden, dus 1 echo links en 1 echo rechts (zie/luister Brian May live)

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    136

    Standaard

    wat wel een groot nadeel is, hij heeft een andere voeding dan de meeste pedalen, dus op een klein pedalboard lever je veel ruimte in als je hem extern wilt voeden. Een delay vreet natuurlijk batterijen dus dat is niet echt een duurzame optie. Ik ken iemand die dit reden genoeg vindt om hem weg te doen.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Hoe bedoel je andere voeding?

    Omdat ik geen Burkey Flatliner of VL PP2 heb, moet ik m'n Echo Park met z'n eigen adapter voeden (ivm ruis), maar hij werkt gewoon met een 9V DC, center negative Boss/Ibanez-style plugje hoor. Geen EHX achtige fratsen.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    136

    Standaard

    Zo van 'line6, geen fratsen'.

    dan heeft die iemand waar ik het over had zichzelf voor de gek gehouden of zijn boodschap niet helder gecommuniceerd. Ik vraag het nog na.

  8. #28

    Standaard

    Ik heb hem ff geprobeerd vandaag, hij is erg ingewikkeld, daar zou ik echt voor moeten gaan zitten...volgens die gast in die winkel is er geen echo uit te halen die niet afsterft, ik wil nl. precies twee echo's zonder afzwakking maar volgens die gast in die winkel is dat niet mogelijk, en kan het ook niet met de DL4, dus als iemand hier zegt dat het wel kan, dan ga ik die gewoon kopen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top