Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    3 juni 2002
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    40

    Standaard

    ok, ik wordt echt oud. In mijn tijd wist je gewoon, fender is amerikaans, squire japans, en geen gezeik over een indonesische strat of een tawainese tele, whatever. Nou kijk ik zo es rond op dit forum, en ik om de zoveel tijd de term g-major tegen. What the fuck gives,..is het een effectenbak, software, of gewoon een gitaarakkoord wat ik al jaren speel. Help me ff voordat ze meneer tegen me gaan zeggen.

  2. #2
    Member
    Geregistreerd
    3 juni 2002
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    40

    Standaard

    ke dan, ff op gezocht, scheelt jullie weer tijd. na, teveel nopjes, midi, ledjes. toch maar een copycat opsnorren

  3. #3

    Standaard

    yep,

    check de site,


    weet er dus ook nie te veel van :wink:
    (check mijn topics héhé)

    maar is wel degelijk effecten midi ding voor in RACK lol

    sluuuuuuu

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2001
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    3.339

    Standaard

    Copycat.. Echolette ook goed?

  5. #5
    Member
    Geregistreerd
    3 juni 2002
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    40

    Standaard

    Op 2002-06-06 22:21, schreef Robbert:
    Copycat.. Echolette ook goed?
    yep, en een lesly speakerkast, en dan ook maar een theremin, e-bow heb ik al dus....
    Weet iemand trouwens nog een tip over hoe en wat voor strijkstok voor een elc.gitaar a la jimmy page ? Eentje geprobeerd maar werken, ho maar. Haren strak of juist los, basstok, viool, bezemsteel ???

  6. #6

    Standaard

    de haren van de strijkstok moet je een beetje los houden en ook goed met hars inzetten.
    wordt wel je gitaar wit van hoor...

    een Gmajor is een 19" effect apparaat wat je kan aansturen met speciale commandos die onder het midi protocol vallen.
    dit is een digitale manier van communicatie (praten) tussen apparaten die diezelfde taal spreken.
    dit effecten apparaat heeft een heleboel reverbs chorussen delays en anders effecten die je op heel veel manieren kunt aanpassen.
    het is ook een hele (niet de beste... zeker niet) goede fx processor (effectenbak) die je geluid ook weinig aanpast of verkleurd.

    ik heb eerbied voor uw grijze haren... "meneer"

    trouwens ik moet mijn mond houden want ik ben 24 en al 2 keer te oud bevonden om in een band te komen spelen... :smile: (echt waar)

    Nocki

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top