Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 30
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    641

    Standaard

    Et zal vast wel aan het betere geluid van LaB liggen dat ik Labrie stukken strakker vind klinken.... :razz:


    Laterr!!

  2. #12

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    405

    Standaard

    Ik heb hem ook , ongeloofelijke goede DVD met als hoogtepunt natuurlijk het nummer " Instrumedley" onvoorstelbaar hoe strak dit nummer gespeeld is ik heb nog nooit een band zo strak horen spelen, supergaaf.

    Al blijft het natuurlijk jammer dat op deze DVD geen "Shut the fuck up James LaBrie" functie staat , maar goed even bijkomen en snel het tweede deel bekijken
    For sale : USA strat ' 89 (standaard)met orginele koffer (€650)

    http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...tails&id=45961

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    641

    Standaard

    Hehe de jam in het midden van Beyond This Life is ook erg vet uitgevoerd...ik laat et gewoon iedereen zien die langskomt!!! :-D

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    Oh oh....
    Berichten
    6.353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toffe gozer
    Ik heb hem ook , ongeloofelijke goede DVD met als hoogtepunt natuurlijk het nummer " Instrumedley" onvoorstelbaar hoe strak dit nummer gespeeld is ik heb nog nooit een band zo strak horen spelen, supergaaf.

    Al blijft het natuurlijk jammer dat op deze DVD geen "Shut the fuck up James LaBrie" functie staat , maar goed even bijkomen en snel het tweede deel bekijken
    Ik heb mij aan zijn stem op de vorige DVD ook niet geergert....denk hem gewoon weg :razz:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Postbank
    Snel geld overmaken...Daar maak je vrienden mee!
    "You can hide your genetics under drastic cosmetics, but this chameleon magic is known to be tragic."

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juli 2004
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    415

    Standaard

    Ik heb em gisteren gekocht

    Mijn respect voor DT is weer met 100% opgekrikt, gewoon alienated man hoe strak die gasten kunnen spelen. Die unisolo bij '''in the name of god '' ik ken geen andere band die live zoiets dodelijks zou durven spelen.

    Die verschillende angles op instrumedley TE COOL.. gewoon heel de tijd op stand 4 continue petrucci zien spelen

    Ik vind labrie op deze dvd geen moment irritant, bij de nrs van ToT vind ik hem juist perfect erbij passen. Op de images and words dvd wou hij nog wel eens een beetje té hoog gaan schreeuwen

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.272

    Standaard

    dus toch maar aanschaffen ?





  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juli 2004
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    415

    Standaard

    :x :x :x :x :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :x :x :x

    JAAAA :wink:

  9. #19

    Standaard

    Heb m nu ook !!!!!

    Dit is echt een ongelofelijke goede dvd
    Alles super ingespeeld en vette (en veel) bonus materiaal!
    Het toppunt vind ik toch wel de "Instrumedley" en "in the name of god" , gewoon zo netjes gespeeld

    En dan nog die prijs! Kope die handel!!!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juni 2002
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    8.611

    Standaard

    DT heeft me op de een of andere manier nooit echt gepakt (geen pervert opmerkingen aub), maar de laatste tijd kan ik het een beetje waarderen, zat erover te denken om dat new york gebeuren te kopen, maar budokan is een tientje duurder ofzo, en als ie volgens jullie veel beter is, zal ik m zo wel ff gaan halen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top