Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Peavey

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Moordrecht
    Berichten
    133

    Standaard

    Hai,

    Ik speel nu 1 jaar gitaar en heb 1 maand een electro-acoustische gitaar (Yamaha CPX). Ik wil binnen een jaar ook electrisch gaan spelen (Epiphone). Daarom wil ik nu voor de gein alvast een grappig huisversterkertje van 20 watt ofzo kopen. VOor niet te veel geld.

    toen zag ik deze staan:

    http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ils&id=194

    is dit een beetje goed? Of zou hij enorm gaan piepen met de acoustische kast erachter

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Liam Gallagher op 2002-06-04 10:40 ]</font>

  2. #2
    Member
    Geregistreerd
    15 maart 2002
    Locatie
    Den Burg
    Berichten
    63

    Standaard

    Is wel leuk maar na een tijdje wil je wel wat beters. Ik heb ook nog een Peavey Blazer 158 hier staan; ong. een jaar gebruikt maar ik was toe aan iets beters en sinds enkele maanden speel ik nu op een Marshall JCM-800 combo. Als ik jou was zou ik toch eens rondkijken of je geen 2ehands 40 watter oid. kan krijgen, daar heb je denk ik langer plezier van.

  3. #3
    Dude
    Guest

    Standaard

    Op 2002-06-04 10:52, schreef InVein:
    Is wel leuk maar na een tijdje wil je wel wat beters. Ik heb ook nog een Peavey Blazer 158 hier staan; ong. een jaar gebruikt maar ik was toe aan iets beters en sinds enkele maanden speel ik nu op een Marshall JCM-800 combo. Als ik jou was zou ik toch eens rondkijken of je geen 2ehands 40 watter oid. kan krijgen, daar heb je denk ik langer plezier van.
    altijd leuk om zon klein bakkie te hebben, en over een jaar of twee als je weer wat verder bent heb je toch meer verstand van spullen en koop je vast een mooie buizenbak, ga maar lekker voor die kleine peavey, die komt altijd van pas als je met je toekomstige bandje geen zin hbt om de oefenruimte in te duiken en gewoon lekker bij iemand thuis wil spelen, dan prop je dat bakkie gewoon in je rugzak en hoef je geen auto te regelen voor je 40 kilo wegende buizenbak !!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2001
    Locatie
    Hdorp
    Berichten
    1.698

    Standaard

    Bij mij staat er eentje op school en het is wel een klein versterkertje maar als eerste versterker en voor die prijs is ie zeker niet slecht. Geluid dat er uit komt is wel in orde, clean is ok, distortion is ook nog wel bruikbaar. Test er eens eentje uit met die les paul dan weet je waar je aan toe bent.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2001
    Locatie
    Hdorp
    Berichten
    1.698

    Standaard

    Trouwens over een jaar zal je wel weer wat anders willen, iets beters zoals een buizenbak bijvoorbeeld. Maar 100 euro kan je je echt geen breuk aan tillen en je kan hem altijd weer 2e hands verkopen dus dat is geen punt denk ik..

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    15 maart 2002
    Locatie
    Den Burg
    Berichten
    63

    Standaard

    Op 2002-06-04 15:54, schreef iamyou:

    als je met je toekomstige bandje geen zin hebt om de oefenruimte in te duiken en gewoon lekker bij iemand thuis wil spelen, dan prop je dat bakkie gewoon in je rugzak en hoef je geen auto te regelen voor je 40 kilo wegende buizenbak !!
    Hier ben ik het niet mee eens. Ik heb ook eens geprobeerd te oefenen met deze peavey maar ik kwam nauwelijks boven de drummer uit, en eigenlijk is het voluit opendraaien van zo'n versterker nooit goed. Maar idd voor thuis is het wel een leuk bakkie, om mee te beginnen maar voor in de eigen oefenkelder zul je toch echt wat meer geweld nodig hebben.

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: InVein op 2002-06-05 10:55 ]</font>

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top