Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 23
  1. #1

    Standaard



    Is het geluid bij nirvana's unplugged nou dat van staal of van nylonsnarige akoust. gitaren?



  2. #2

    Standaard

    staal

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    18 augustus 2002
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    14

    Standaard

    overduidelijk staal

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    28 juli 2002
    Locatie
    SweetLakeCity
    Berichten
    30

    Standaard

    staal?
    metaal bedoel je zeker

  5. #5

    Standaard

    staal is een metaal.. niet zeuren je begrijpt wel wat er bedoelt wordt


    maar rock wordt akoestisch bijna nooit met een spaanse (nylonsnarige) gitaar gespeeld. ja ok behalve Polly van Nirvana dan misschien (de studioversie)

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2002
    Locatie
    Didam :dance:
    Berichten
    3.397

    Standaard

    goed nummer trouwens :grin:

  7. #7
    Member
    Geregistreerd
    28 juli 2002
    Locatie
    SweetLakeCity
    Berichten
    30

    Standaard

    staal is een metaal?
    nop, zit oa C en O in...
    mag best over gezeken worden, als je in een winkel naar stalen snaren vraag sta je gewoon voor lul :grin:

  8. #8

    Standaard

    !!!VERBETER MIJ ALS IK HET FOUT HEB!!!
    Ik dacht tot nu toe tenminste dat er op een western van die stalen snaren zaten? En dat de rest Nylon was? Want als dat zo is, dan is Unplugged op nylon, als dat niet zo is, dan is het idd staal jah. Ik dacht altijd dat Unplugged nylon was, want als je bijv. de live-versie van Alive (pearl jam) hoort, die is dacht ik op western ofzo (iig stalen snaren dacht ik...) maargoed, ik ben niet zo thuis in de akoestische wereld, dus ik hoor wel wat ik fout heb gedacht...

  9. #9

    Standaard

    !!!VERBETER MIJ ALS IK HET FOUT HEB!!!
    Ik dacht tot nu toe tenminste dat er op een western van die stalen snaren zaten? En dat de rest Nylon was? Want als dat zo is, dan is Unplugged op nylon, als dat niet zo is, dan is het idd staal jah. Ik dacht altijd dat Unplugged nylon was, want als je bijv. de live-versie van Alive (pearl jam) hoort, die is dacht ik op western ofzo (iig stalen snaren dacht ik...) maargoed, ik ben niet zo thuis in de akoestische wereld, dus ik hoor wel wat ik fout heb gedacht...

  10. #10

    Standaard

    sorry mensen, ik heb net de unplugged video ff bekeken en volges mij hebben jullie toch wel gelijk. Misschien dat ik het geluid niet goed herkende doordat kurt elementen gebruikt...???Nouja, whatever...staal dus.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top