Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: RIVERA GEKOCHT!!!

  1. #1

    Standaard

    Hallo mensen,

    ik ben sinds zaterdag de gelukkige eigenaar van een Rivera Fandango 55 (2x12)!!!! Het klinkt echt te gek!!! Heerlijk ding!!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    heb je die bij feedback gekocht??, ik las in dat krantje dat ze daar vette aanbiedingen hadden met riveras.

  3. #3

    Standaard

    Klopt, deze was afgeprijsd van 2700 Euro naar 1199,- !!!!

  4. #4

    Standaard

    Gefeliciteerd. Gelukkig zijn er nog mensen die goeie spullen kopen.!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    Op 2002-06-04 09:05, schreef WesMontgomery:
    afgeprijsd van 2700 Euro naar 1199,- !!!!
    damn, had ik maar 1199 euro..... Alhoewel ik deze hele rivera nog nooit bespeeld heb....

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2001
    Locatie
    Kop van Noord-Holland
    Berichten
    624

    Standaard

    Is de markt voor Rivera ingestort? Is het een oud model? Of sporen ze gewoon niet bij feedback? :wink:

    vanwaar deze meer dan 50% korting????

    Ohja, nog gefeliciteerd met je aankoop!!
    Wanneer ik een serieuze versterker nodig heb ga ik denk ook Rivera uitproberen, en daarom zou het wel leuk zijn als ze dan ook nog zo veel korting gaven!

  7. #7

    Standaard

    Het was een eenmalige superaanbieding. Het is geen oude versterker; sterker nog, hij is gloednieuw en behoort de nieuwste lijn Rivera versterkers. Chance of a lifetime dus!!!!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2001
    Locatie
    Kop van Noord-Holland
    Berichten
    624

    Standaard

    Ah, damn! Dit soort aanbiedingen zijn er altijd als ik ze niet nodig heb :sad:

  9. #9
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Ben je zeker van de 'originele' verkoopprijs ? Feedback is namelijk met zijn advertenties op ouderwetse manier bezig de prijzen leuker te laten lijken....
    Van 120E voor maar 105E !!!!!!!!
    Zo wordt de Ibanez DE-7 aangeprezen bijvoorbeeld. Drie maanden terug, voor de aanpassing (lees: ophoging) van prijzen van diverse artikelen kocht ik dit pedaal bij Feedback echter gewoon voor 99E.....lamenielache.
    AVT50: van 7nog wat voor 650E ! Kostte begin dit jaar bij een concurrent nog 583E, was toen bij Feedback voor iets meer dan 600E.
    Carl Martin Hot Drive 'n boost mkII heb ik dit jaar nog voor 155E gekocht, staat nu te koop voor 169E. Datis dus bijna 10% duurder !!!! En ook daar durven ze in het krantje een 'van/voor' verhaal bij te plaatsen. Belachelijk !

    Maar gefeliciteerd met je 2x12 buizenbeest !
    De Nomads van Boogie waren natuurlijk ook een goeie aanbieding. Ik draaf een beetje door...
    Misschien moet ik hier maar een topic van maken; ik krijg het idee dat we zwaar in de maling worden genomen....

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2001
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    533

    Standaard

    de suggested retailprice op de Rivera homepage is $1895 voor deze amp, dus toch geen gekke deal evengoed

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top