Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 95

Discussie: UITSLAG PRESELECTIE

  1. #21

    Standaard

    Ik zag laatst iemand door de stad lopen met een grote zwarte krullende pruik en een hoge hoed op .Weet bijna zeker dat het die wannebe was jullie weten wel.


    slashhh

  2. #22

    Standaard

    :-D , jongens juliie breken mijn hart....bijnaaaaa...

    zolang t niet word uitgelegd waarom shaggy doorgaat terwijl dasschaap (jurylid) zelf heeft gezegd dat hij t niet eens heeft meegerekend, ga ik door met "stoken"...ik stel gewoon iets vast man.
    5 houden zich niet aan de opdracht, waarom gaan zij door?
    en robin en marcello spelen beter en houden zich meer aan de opdracht dan minstens 4 die wel zijn doorgegaan...explanation please

    juist, doorgestoken kaart mensen, vriendjes-politiek

    @boudewijn...laatst zag ik een metro-sexual bij een busstation met een ibanez in zn handen en er kwam cliche fake amerikaanse klinisch dode gepingel druit...rararara wie dat was... :wink:
    "if i liked other guitarists, i wouldnt be one" ritchie blackmore...tot nooit meer ziens

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    405

    Standaard

    Volgens mij moet er de volgende keer bij komen te staan dat er over de uitslag niet gecorrespondeerd kan worden want sommige deelnemers kunnen niet erg tegen hun "verlies".
    For sale : USA strat ' 89 (standaard)met orginele koffer (€650)

    http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...tails&id=45961

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toffe gozer
    Volgens mij moet er de volgende keer bij komen te staan dat er over de uitslag niet gecorrespondeerd kan worden want sommige deelnemers kunnen niet erg tegen hun "verlies".
    Inderdaad. Jammer is dat.

    @Slashhh : niet zo paranoide kerel, gewoon lekker muziek maken, veel leuker

    Maar ben erg benieuwd wat PG gaat zeggen :-D

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slashhh
    :@boudewijn...laatst zag ik een metro-sexual bij een busstation met een ibanez in zn handen en er kwam cliche fake amerikaanse klinisch dode gepingel druit...rararara wie dat was... :wink:
    geen idee Slashhh, Boudewijn speelt Carvin. :-D :-D

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slashhh
    :-D , jongens juliie breken mijn hart....bijnaaaaa...

    zolang t niet word uitgelegd waarom shaggy doorgaat terwijl dasschaap (jurylid) zelf heeft gezegd dat hij t niet eens heeft meegerekend, ga ik door met "stoken"...ik stel gewoon iets vast man.
    5 houden zich niet aan de opdracht, waarom gaan zij door?
    en robin en marcello spelen beter en houden zich meer aan de opdracht dan minstens 4 die wel zijn doorgegaan...explanation please

    juist, doorgestoken kaart mensen, vriendjes-politiek
    Omdat wij moesten kiezen wie er afvielen, niet wie er doorgingen.
    Lees het jury beoordeeltopic nog maar eens, wij moesten 8 selecteren die niet doorgingen. Gezien die van Shaggy niet online stond kon ik em niet beluisteren, doet ie naar mijn mening ook al niet mee. Heb ik ook al gemeld, zie ook weer jury beoordeeltopic. Dit is gewoon ff miscommunicatie, Bram haalt em er wel tussenuit. Jezus wat ben je toch een drama-queen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
    Wel jammer voor al die violisten die er nu op een gitaarforum achterkomen dat ze al eeuwen met onzin bezig zijn.

  7. #27

    Standaard

    dubbel
    "if i liked other guitarists, i wouldnt be one" ritchie blackmore...tot nooit meer ziens

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door segers
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slashhh
    :@boudewijn...laatst zag ik een metro-sexual bij een busstation met een ibanez in zn handen en er kwam cliche fake amerikaanse klinisch dode gepingel druit...rararara wie dat was... :wink:
    geen idee Slashhh, Boudewijn speelt Carvin. :-D :-D
    klinkt als een ibanez, no joke

    schaap...je geeft zelf toch wel toe dat een shoarmatent beter word gerund dan dit?

    franks...jij vond je eigen inzending k*t en je bent door...does that make sense?
    de inzendingen van robin en marceloo zijn beter dan de jouwe.
    dus OF de juryleden zijn toondoof OF dr is meer aan de hand

    en niet tegen mijn verlies kunnen?...ahuum ik heb wel betere gigs gehad dan dit, ik heb zelf gezegd meerdere malen dat mijn inzending een grap was, als tegenreactie op dat cliche amerikaanse gepingel...maar zeg eens franks wie houdt zich meer aan de opdracht ?

    en pod xt klinkt plastic...ik hou t bij een jcm800 full stack dank u

    doorgestoken kaart mensen
    "if i liked other guitarists, i wouldnt be one" ritchie blackmore...tot nooit meer ziens

  9. #29

    Standaard

    Slashhh je word nu echt irritant, beetje mensen gaan afzeiken omdat je jezelf helemaal heb vast geluld :-? Hou nou maar op want dit soort ruzie maken ze alleen op de kleuterschool (bij mij) :lol:

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slashhh
    en pod xt klinkt plastic...ik hou t bij een jcm800 full stack dank u
    net als de echte slash

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top