Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 16 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 158

Discussie: Akoestische meeting

  1. #21
    Ontoerekeningsvatbaar
    Geregistreerd
    18 augustus 2003
    Locatie
    Utrechtse Heuvelrug
    Berichten
    5.257

    Standaard

    'k zal eens kijken of ik kan.

    Zet me niet op de playlist want je café loopt leeg. :wink:
    "Hij die werkt met zijn handen is een arbeider.
    Hij die werkt met zijn handen en hoofd is een ambachtsman.
    Hij die werkt met zijn handen, hoofd en hart is een kunstenaar."

    Franciscus van Assisi
    Het boek "Making Masonite Guitars"
    Blog --> "The Dutch Luthier"

    www.javaca.eu


  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2004
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    255

    Standaard

    Ik kom in ieder geval kijken! Altijd leuk. Kan m'n stukje hout meenemen.. als het gemiddelde onder mijn niveau ligt durf ik misschien ook... :wink:

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    317

    Standaard

    Oei, echt op een podium, ik dacht bij een meeting een beetje samen spelen, gitaren proberen e.d.

  4. #24
    Member
    Geregistreerd
    17 mei 2004
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    99

    Standaard

    ik zal ook kijken voor 2 janauri zou ik nog wel kunnen na 5 januari niet meer voor 6 maanden.

    Groetjes,

    Ronald
    ~ If music could bring peace on earth I would play twenty-four seven ~ http://www.guitwood.tk

  5. #25

    Standaard

    Dylan61 schreef: Oei, echt op een podium, ik dacht bij een meeting een beetje samen spelen, gitaren proberen e.d.
    Alleen luisteren en gitaren kijken mag ook. Er zal sowieso niet genoeg tijd zijn om iedereen te laten spelen. Plek voor geklets en uitwisseling moet en zal er inderdaad ook zijn.

    Wensen, ideeen vooral blijven melden. Past het hier niet dan misschien een volgende keer.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.082

    Standaard

    .Nou als het met vervoer lukt kom ik ook (ik wil best meebetalen aan benzinekosten ofzo als er iemand toch toevallig langs weert komt).
    Ik kom dan dit keer wel alleen kijken en luisteren . En dan lijkt het me zeker een goed idee om een keer een meeting te houden zonder geplande optredens, maar om eens te kijken naar de andere gitaristen op t forum

  7. #27

    Standaard

    Ik ga er steeds meer zin in krijgen. Ik had net Floor, m'n zangeres, aan de lijn, en die ziet het ook wel zitten om mee te komen. Staat er toevallig een piano in die zaak?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  8. #28

    Standaard

    Zowel 2 als 9 januari is voor mij onmogelijk. Drie maal raden waar ik dan zit... jawel, Castelbrando!

    Op zich denk ik dat het geen kwaad kan om deze (of een volgende) meeting lang van te voren te plannen. De wereld zit vol met stresshazen zoals ik, en mijn agenda zit sowieso barstensvol tot ergens volgend voorjaar.

    What about something eind maart of begin April of zo? Zo lang van te voren zullen de meeste mensen nog wel een gaatje hebben.

    Overigens: briljant initiatief. Ik zou graag meedoen.

    Picker.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 april 2003
    Locatie
    brugge (student in gent)
    Berichten
    2.705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k
    Ik ga er steeds meer zin in krijgen. Ik had net Floor, m'n zangeres, aan de lijn, en die ziet het ook wel zitten om mee te komen. Staat er toevallig een piano in die zaak?
    als er een piano staat kan ik me wel eens uitleven (alsk kom tenminste )

  10. #30

    Standaard

    Picker schreef
    Drie maal raden waar ik dan zit... jawel, Castelbrando
    Tommy zit dan in duitslandtoch.... (trouwens de 12e in Wenen, weet niet of dat te doen is vandaaruit)

    Wil op zich wel januari door laten gaan. Het idee is sowieso om het vaker te doen. Maart is weer niet zo heel geschikt. Neem aan dat wie in akoestisch gitaar geinterresseerd is dan toch wel in Raalte zit. Wordt nu wel nieuwsgierig naar je marketing plan voor die cd trouwens, zeker als je verder niet optreedt. Wi je wel graag eens een keer een goede set laten spelen.

    @ Bert K, piano heb ik er niet gezien, alleen een aantal van de meest onwaarschijnlijke elektrische gitaren... maar daar mogen we vast niet op spelen. Maar zanginstallatie is er wel, dus Floor graag meenemen. Zou me niets verbazen als het jullie nog een optreden daar oplevert (als jullie niet te duur zijn) En een beetje zang wisselt ook aardig af vergeleken met al dat instrumentale gepingel. Weet zelf ook nog niet of ik dan solo of met Lifeline speel, maar wij staan er in februari weer, dus waarschijnlijk solo.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top