Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 25
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard [Riff Contest] Leaves Are Falling II

    De uiteindelijke versie, na wat kleine veranderingetjes:

    Leaves Are Falling II

    Graag jullie mening.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2003
    Locatie
    ergens in Friesland
    Berichten
    1.640

    Standaard

    leuk grapje :razz:

    andere titelopties: Funk 'o Caster, Funkified, Funkify your love, etc

    maarreuhm, de ruis was je waarschijnlijk ook wel opgevallen. ik vind dat je er hele leuke akkoordjes onder hebt zitten. leuke overgang ook op 20 seconden. het eind vind ik echt geweldig. ruilen??? :razz:

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    eerlijk gezged heb ik niert veel verstand van dit soort werk(funk), maar het riffje van stratman spreekt me meer aan en heeft meer melodie dan die van jeroen... :wink:

  4. #4

    Standaard

    Hey Edwin, te gek man, knap dat je dit er van hebt weten te maken. Ik vind het de beste versie tot nu toe en de solo is ook erg goed te pruimen zo!
    Zie je zaterdag in de W2!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2003
    Berichten
    1.312

    Standaard

    ey, hier luistert iemand funkadelic!?

    lang leve george clinton!



    dat intro en die bassline, is best wel gejat uit one-nation under a groove :razz:

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2003
    Locatie
    ergens in Friesland
    Berichten
    1.640

    Standaard

    ik vind die akkoorden aan het begin op zich wel leuk. maar die delay niet zo. ik hou zelf meer van echo of slapback. ik vind het hier net wat te lang doorklinken. klinkt wel netjes in de maat. is het een tempo delay?

    die overgang op 0.20 vind ik erg mooi. mooie melodie er ook overheen gespeeld.

    dat snelle high gain stuk clipt geloof ik aan het begin (0.50). wel leuke solo trouwens.

    het eind vind ik nog steeds geweldig. echt leuk als je met de bas meespeelt. er was nog een inzending die dat ook heel leuk deed. gert jan geloof ik.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    dank voor jullie reacties:

    @ Jeroen: nee, het is geen tempodelay. heb gewoon de eerste de beste delay-instelling gepakt die ik tegenkwam. :lol:
    bedankt ook voor het weer luisteren van de nieuwe versie. De delay heb ik laten staan, maar heb weer wat aan de mix gedaan.

    @ AART: dank je!

    @ Luc: tja, eigenlijk zag ik die backing helemaal niet zitten, maar ja.... kon de uitdaging niet weerstaan. Ben nu ook best tevreden over wat het uiteindelijk is geworden.

    @ Clunk: ik weet echt serieus niet waar je het over hebt. ik heb eigenlijk helemaal niks met Funk. Funkadelic en George Clinton ken ik dan ook niet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  8. #8

    Standaard

    Beste Stratman ik vind het een heel origineel stuk.

    Maar een ding moet je niet meer doen naar mijn mening en dat is zoveel effect gebruiken op je clean.

    Een tip om het lekker funkie te maken ik diezelfde slag zonder effect op te nemen op een links en een rechts spoor en dan helemaal pannen naar l / r

    Dan is het helemaal funkie

    Verder een leuk stuk maar niet je beste ik weet dat er meer inzit. :wink:

    Groet Boudewijn :-D

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Hey Boudewijn,

    Hartelijk dank weer voor je toffe en nuttige reply. Ik stel hem zeer op prijs! Ik zal vanmiddag of morgen eens iets aan die effecten bij het clean doen, zoals jij zei.
    Bedoel met dat er 'meer in zit' de track als geheel, of met name de solo? Zelf vind ik het begin van de solo al snel saai worden (het heeft nog niks 'pakkends' ofzo), dus die gaat nog maar eens opnieuw.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stratman70
    Hey Boudewijn,

    Hartelijk dank weer voor je toffe en nuttige reply. Ik stel hem zeer op prijs! Ik zal vanmiddag of morgen eens iets aan die effecten bij het clean doen, zoals jij zei.
    Bedoel met dat er 'meer in zit' de track als geheel, of met name de solo? Zelf vind ik het begin van de solo al snel saai worden (het heeft nog niks 'pakkends' ofzo), dus die gaat nog maar eens opnieuw.
    Nee nee ik vind het absoluut niet saai i.t.d.
    Al zou naar mijn id idd meer aan een soort thema mogen werken.

    Ik bedoel dat ik het gevoel heb dat "jij" er meer kan uithalen dan wat je hier laat zien .Weet het zeker :wink:

    Laat snel je update versie horen

    Groet Boudewijn

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top