Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 78
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 augustus 2007
    Locatie
    koudekerk ad rijn
    Berichten
    450

    Standaard

    dat heb ik ook soms, heel vaag als me mobiel in me broekzak zit hoor ik een rare piep toon en zodra k hem er uithaal is het weg
    of soms als er gebeld word of een sms ontvang dan krijg k z'n raar geluidje te horen, daarom weet k al voordat ik iets krijg dat er een smsje komt of gebeld word

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 oktober 2006
    Locatie
    Brugge (Be)
    Berichten
    185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mario88
    dat heb ik ook soms, heel vaag als me mobiel in me broekzak zit hoor ik een rare piep toon en zodra k hem er uithaal is het weg
    of soms als er gebeld word of een sms ontvang dan krijg k z'n raar geluidje te horen, daarom weet k al voordat ik iets krijg dat er een smsje komt of gebeld word
    ja idd dat bedoel ik, als je mobieltje dicht bij de tv/radio ligt heb je dat ook

  3. #43

    Standaard

    Ik heb een lichte oversturing in mijn geluid...onder welke categorie valt dat ?

  4. #44

    Standaard

    In de categorie meerdere PM's schrijven maar er nooit mee verder gaan?
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  5. #45

    Standaard ruis

    Hoi mensen ,
    Ik heb een vraagje ik heb als mijn versterker aan staat met de gitaar geen last van ruis maar, als ik een snaar aansla hor je ruis door het gelui wat is dit?

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2008
    Locatie
    Dilsen-Stokkem
    Berichten
    157

    Standaard

    normaal?

    (of misschien is het wel distortion?)

  7. #47

    Standaard

    maak eens een geluidsopname, het begrip ruis word vaak verkeerd begrepen en het is voor ons dan ook makkelijker om het te beoordelen

    gr, stephan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Music adapter van ander merk

    ik heb een ( oud ) multi- effect pedaal van ibanez ( pt-3 ) met de bijbehorende adapter. deze is 9volt- 300 m.ahmp. aangezien deze aan vervanging toe is, wilde ik een nieuwe kopen. het probleem is dat ik er al verschillende heb geprobeerd met dezelfde waarden maar dat ze allemaal een brom veroorzaken. ik heb mijn orginele adapter uitelkaar gehaald en in een andere behuizing gezet om 'm toch maar te kunnen gebruiken maar dit zal ook wel een keer afgelopen zijn. hoe kan het eigenlijk dat de verschillende adapters storen ( brom ) en de orginele niet terwijl ze allemaal 9v - 300 m.ahmp. zijn ?

    groeten pasqual.

  9. #49
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Ongestabiliseerde adapters geprobeerd?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #50

    Standaard

    Ik ben nogsteeds mijn ruis niet kwijt, ik zal er toch echt een noise reductor pedal voor moete kopen denk ik. Maar dat is wel minder voor je geluid.
    Wat ik las over die aardlussen, Ik heb al mijn pedaaltjes met van die SSSnake kabeltjes aan elkaar zitten. En die zijn samen aangesloten op een zeer goed gestabiliseerde LAPTOPvoeding. Dat zijn de stabielste voedingen die je kan vinden. Ze trekken ook een heel hoog vermogen, iets van 6A bij 9V, 54 Watt is dat. Dus kan je makkelijk je hele rig aansluiten met die SSSnake dingetjes. Misschien veroorzaken die de ruis wel. Maarja, wat moet je anders? Alles los aansluiten als je 12 pedalen hebt? Dat werkt ook echt voor geen meter, dan heb je last van de ruis van al die 12 adaptertjes bij elkaar. Schiet ook niet op.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top