Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 35
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2003
    Locatie
    Oudshoorn ZH
    Berichten
    1.099

    Standaard Lang gewacht, toch gekregen...


    Afgelopen vrijdag kon ik eindelijk mijn Glockenklang 'The Passenger' 1x12" combo versterker ophalen. Na een klein weekendje schaamteloos audiofiel genieten kan ik veilig stellen dat ik qua G.A.S. voor versterkers de eerstkomende decennia KLAAR verwacht te zijn. Wat een fantastisch combo, een geluid om helemaal verliefd op te worden en een regelrechte 'match made in heaven' met mijn beide 'here to stay' Alembics, waarvan er slechts eentje op de eerste foto kon helaas. Hopelijk kan ik binnenkort via een mooie inruil een kwaliteits 5 of 6-snaar aan het arsenaal toevoegen, en dan verwacht ik ook op dat punt KLAAR te zijn. Benieuwd of ik er over een half jaartje nog steeds zo over denk... :wink:

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2002
    Locatie
    België
    Berichten
    647

    Standaard

    Proficiat met je nieuwe combo. Wat voor geluid haal je nu uit die versterker?
    Zijn het ook geen goede versterkers om met een contrabas over te spelen?
    En euhm...zeg maar niet te veel dat je dan klaar bent met je materiaal, je weet wat gas met mensen doet hé :wink:

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2004
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.137

    Standaard

    jonge als die kerel nog gas heeft... 1 gitaar van hem is ongeveer 2 keer zoveel waard als alle shit dit ik heb!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2003
    Locatie
    Oudshoorn ZH
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koen_V
    Proficiat met je nieuwe combo. Wat voor geluid haal je nu uit die versterker?
    Zijn het ook geen goede versterkers om met een contrabas over te spelen?
    En euhm...zeg maar niet te veel dat je dan klaar bent met je materiaal, je weet wat gas met mensen doet hé :wink:
    Thanx! Hij klinkt erg natuurlijk en warm, en dat zonder buizen! Het coole is dat je een 5 bands EQ hebt, maar dat je die ook kan bypassen zodat je het pure geluid van de versterker krijgt. En inderdaad, Glockenklang wordt ook veel gebruikt voor contrabas en fretless. Marcel Schimscheimer, bassist bij het Metropole orkest, gebruikt er ook eentje, overigens samen met een prachtige fretless Alembic 5-snaar (heb ik ooit eens even mogen vasthouden, yum yum).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bleak
    jonge als die kerel nog gas heeft... 1 gitaar van hem is ongeveer 2 keer zoveel waard als alle shit dit ik heb!
    Het is qua G.A.S. al een stuk minder geworden gelukkig, toch een hoop onrust in je hoofd, en afleiding van waar het echt om gaat: SPELEN. Mijn einddoel is mijn twee zeer verschillende Alembic 4-snaren tot in eeuwigheid blijven gebruiken met de Glock, en nog een mooie 5 of 6-snaar (via inruil) om het trio compleet te maken. Verder heb ik dan niets meer werkeloos in een hoekje staan, kwaliteit boven kwantiteit wat mij betreft...

  5. #5
    emielow
    Guest

    Standaard

    wat moet je met 2 combo's ?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2002
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    429

    Standaard

    Natuurlijk ben jij niet van je GAS af! Ik geef je 14 dagen, dan ga je weer lopen piekeren en denken. GAS is verslavend! Erg gevaarlijk!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2004
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emielow
    wat moet je met 2 combo's ?
    die hartke is toch een losse top en een los cabinet?

  8. #8

    Standaard

    Sterk spul, die Fisherman's friend....

    Mooi spul, gefeliciteerd!!!!!
    Enne, ik ben het met John eens, die GAS is chronisch. Dacht ook dat ik er na mijn laatste aankoop redelijk vanaf was.....helaas.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2002
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    429

    Standaard

    En weet je waar je uitkomt op het laatst: bij je lekkere ouwe precision en je bassmankoelkastversterker, die je nog ergens op de zolder had weggezet!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John P
    En weet je waar je uitkomt op het laatst: bij je lekkere ouwe precision en je bassmankoelkastversterker, die je nog ergens op de zolder had weggezet!
    Ik heb nooit geen precision gehad (en ik ben tot nu toe in gevecht geweest met alle fender bassen die ik ooit in mijn handen gehad heb. Geen fender voor mij)
    En als het geen aluminium conussen bevat maakt het niet mijn geluid :P
    Hier plaats ik ooit mijn onderschrift

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top