Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1

    Standaard

    ik ga binnen een niet al te lange tijd een gitaar kopen +versterker.
    Ten eerste gitaar. het liefst een fernandes strat sustainer model (retrorocket geloof ik).
    ten tweede zit ik nog te dubben over te volgende versterkers.

    peavey bandit
    marshall valvestate
    laney hardcore serie
    of een hughes en kettner versterker.
    allemaal rond de 1500,- (en tussen de 50 en 100 watt)

    ik zoek een versterker waar je een mooi clean geluid op heb (fender versterker) maar ook een vette gain (waar veel grunge, metal op kan)


    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: B_FORCE op 2001-09-17 22:02 ]</font>

  2. #2

    Standaard

    die laney hardcore klinkt wel goed die naam

    is dat geen xxx film hehehe

    zo het echt nie weten ik koop of kijk niet naar dat soort amps.

    ik weet wel dat de huges en knetter combo's zeer goed klinken.zowel clean als overdrive

    lace maakt ook zeer goeie combos maar wel erg duur.

  3. #3

    Standaard

    Naar mijn idee kun je het beste terecht bij Hughes * Kettkar. De ValveStates van Marshall klinken wel iets beter maar ik weet van anderen dat ze nogal gevoelig zijn voor reparatie's, meestal vallen er knopjes vanaf of breekt de verbinding van de knopjes naar de printplaat. Overigens niets kopen voordat je het zelf uitgeprobeerd hebt!!

    Succes met zoeken!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard

    Mij lijkt de Marshall wel mooi.

  5. #5

    Standaard

    h ik heb ze allemaal gehoord (behalve die hughes en kettner), maar ik weet het echt niet.
    die laney hardcore is een nieuwe serie.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2001
    Locatie
    Winsum
    Berichten
    150

    Standaard

    Als je het aan mij vraagt, ga voor die Marshall Valvestate. Ik heb zelf ook zo een van een jaar of acht oud, en deze doet het nog zo goed dat ie zelfs beter klinkt als sommige andere nieuwe combo's. Eigenlijk ben ik natuurlijk niet echt objectief, maar misschien heb je er alsnog wat aan. Deze dingen zijn echt niet stuk te krijgen!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2001
    Locatie
    Winsum
    Berichten
    150

    Standaard

    O ja beide wee, de nieuwste Valvestates zijn een beetje van de schelle krengen, als je van een wat steviger, vollere "buizensound" houdt, probeer dan de wat oudere modellen.

  8. #8

    Standaard

    heeft niet iemand nog een tweede handsje ergens (handsje....nou.)
    ± tussen de 50-100watt voor ± f750,-

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    Die nieuwe AVT serie van Marshall valt idd flink tegen. Heb op een AVT50 gespeeld maar m'n 'oude' VS232 klinkt toch echt wel beter. Probeer een oude VS op de kop te tikken.

  10. #10

    Standaard

    Op 2001-09-22 13:12, schreef Outshine:
    Die nieuwe AVT serie van Marshall valt idd flink tegen. Heb op een AVT50 gespeeld maar m'n 'oude' VS232 klinkt toch echt wel beter. Probeer een oude VS op de kop te tikken.
    heb ik denk al gedaan, ik kan een buizen versterker (marshall) kopen (100 watt, geen valvestate, maar ECHT buizen, nieuw prijs f2000,-)voor f500,- kopen.
    hehhehehe
    met een fender strat (japan) ook voor f500,-
    bij elkaar dus f1000,- is volgens mij wle een koopje of niet soms (bijde dingen zijn 3 jaar oud en is bijna niet op gespeelt(hoorde ik van mijn gitaar leraar)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top