Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 27 van 27
  1. #21

    Standaard

    Op 2002-06-01 09:03, schreef Erik:
    Ik vind die reclame ook zO goed!!!

    is er nou een lange en een kort versie van die reclame?
    Ja, volgens mij is er een lange en een korte versie van...de laatste tijd zenden ze geloof ik alleen maar de korte versie uit :sad:

  2. #22

    Standaard

    Waar ik altijd zo moe van wordt is dat gel*l dat je een oude vertrapte neger of een halve junk moet zijn die door zijn hond gebeten is en door zijn vrouw het huis uitgetrapt en door iedereen de goot ingetrapt moet zijn om zogenaamd goed blues te kunnen spelen. Je moet gewoon proberen er gevoel in te leggen en ik neem aan dat dat(gevoel)iedereen wel heeft, dat wil niet zeggen dat iedereen het ook kan over brengen. Volgens mij hebben sommige mensen van nature gewoon meer gevoel voor blues waar andere dat meer voor metal of rock hebben. En nou niet aankomen zetten met al die oude negers die zo goed blues kunnen spelen dat blues gevoel komt meer uit de slechte kwaliteit van de opname.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Iedereen heeft wel eens de blues.

  4. #24

    Standaard

    zelfs in sesamstraat hebben ze wel 's de blues :smile:

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    zovaak mensen metal afkraken dus ik geef ook mn mening over muziek die ik niet mooi vind
    Maar Black Sabbath, toch een van de grondleggers van de huidige metal putten van origine uit de blues.
    Verdiep je ereens in en doe er je voordeel mee in je favoriete muziek, maar pas op voor je het weet sta je op een crossroad en moet je een keuze maken, velen zijn je voorgegaan en ik wens je sterkte met de keuze maar dat het je gitaarleven gaat veranderen is zeker :smile:

  6. #26

    Standaard

    Op 2002-06-18 09:08, schreef alhambra:
    Waar ik altijd zo moe van wordt is dat gel*l dat je een oude vertrapte neger of een halve junk moet zijn die door zijn hond gebeten is en door zijn vrouw het huis uitgetrapt en door iedereen de goot ingetrapt moet zijn om zogenaamd goed blues te kunnen spelen. Je moet gewoon proberen er gevoel in te leggen en ik neem aan dat dat(gevoel)iedereen wel heeft, dat wil niet zeggen dat iedereen het ook kan over brengen. Volgens mij hebben sommige mensen van nature gewoon meer gevoel voor blues waar andere dat meer voor metal of rock hebben. En nou niet aankomen zetten met al die oude negers die zo goed blues kunnen spelen dat blues gevoel komt meer uit de slechte kwaliteit van de opname.

    t is alleen wel frapant dat t allemaal oude vertrapte negers en/of een halve junks zijn.

  7. #27

    Standaard

    Echt niet het probleem is alleen dat als je er niet zo uit ziet je automatisch niet voor blues muzikant wordt aangezien, b.v. Robert Gray en Robben Ford(alhoewel die ook wel veel andere dingen doet).

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top