Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard

    Ik les laast in de Feedback folder dat de Trace Elliot spullen de helf kosten omdat trace ermee op houd. klopt dit?

    Ik heb namelijk wel interesse in de combo met 7 band eq. maar als het bedrijf failliet gat lijkt het me wat link om het kopen wegen naverkoop van onderdelen die ik kan mollen.
    Wat denken jullie?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    1.716

    Standaard

    'k moet zo ie zo geen trace..

    veel te duur, en crap kwaliteit.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Het klopt dat Trace Elliot op de spreekwoordelijke fles is. Op zich klinken ze goed en zijn ze niet direct slecht. Of er moeten mensen zijn met veel ervaring met deze amps.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2002
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    734

    Standaard

    voor die onderdelen hoef je et echt niet te laten, als er al wat kappot mocht gaan, dan isset goedkoper om iemand die handig is het te laten repareren dan hem op te sturen ect. en als er nog garantie op zit is het zoiezo de winkel's probleem niet de jouw. maar komt volkgens mij niet echt veel voor dat er wat aan die dingen kappot gaat op korte termijn, zeker als et een transistor bak is

  5. #5
    emielow
    Guest

    Standaard

    ach als je dat spul goedkoop kunt kopen, waarom niet? voordat een versterker echt kapot gaat....

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    1.716

    Standaard

    trace is duur, en klinkt mjah.. " ingehouden " zeg maar.. als je een 350w versterker hebt, krijg je met trace niet echt het idee dat je er ook 350 uit haalt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top