Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2002
    Locatie
    meerhout , belgië
    Berichten
    579

    Standaard peavey 60/60 stuk, dringend help

    Ik heb overlaatst een peavey 60/60 lampeneindtrap gekocht. Alles ging goed tot ik hem daarnet aanzette in het repetitielokaal. Geen bas meer en mijn geluid klonk echt dik bagger, bij bas kreeg ik trage trillingen in mijn geluid

    Toen ik de peavey opendeed zag ik dat er van de 4 6l6 lampen er een heel hard brandde en de rest gewoon, toen ik er met een potlood tegen tikte klonk hij heel anders dan de 3 anderen , kan het hierdoor zijn dat alles zo slecht klinkt ?

    Help aub want ik heb morgen weer een gig.

    kristof

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2003
    Locatie
    Beerse België
    Berichten
    1.051

    Standaard

    hey kristof, terug op het forum??
    Ik denk een kapotte buis, voor morgen gaat het dus de marshall worden vrees ik.
    Welke preamp gebruik je tegenwoordig?
    gezocht:ff niks
    Gear:fender jaguar block inlay '75; Gibson SG Supreme; Gibson LP Custom; fender tele blue floral en pink paisley; Mesa roadster head; Bogner V30 4x12 cab

  3. #3

    Standaard

    of je haalt de 2 binnenste of buitenste buizen eruit (die ene die kapot is dus, samen met de ander)

    of werk da nie bij deze versterker
    TE KOOP

    Eminence The Governor 16
    prima speaker in uitstekende staat (nieuw)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k
    Pluto was de Romeinse god van de onderwereld. Groot en gruwelijk en afschrikwekkend. En daar noemen we die afgelegen knikker naar, het is een schande. Dat is net zoiets als je Yorkshire terrier Wodan noemen...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2002
    Locatie
    meerhout , belgië
    Berichten
    579

    Standaard

    Ja Ben , het is terug met de marshall en het verschil is enorm (negatieve zin)
    Van die 2 lampen eruit enz. dan verandert ook je impedantie en dat zegt me niks, kben van het principe als je een platte voorband hebt dan maak je die en blijf je niet voortrijden alleen op je achterste.

    Kheb sonicart gemaild met de vraag wanneer ik het best zou kunnen komen, weet iemand misschien nog een betere buizendokter in de belgische kempen of omgeving mechelen .

    Ook wil ik nu eens de bekabeling goed doen van mijn rack en zou ik graag mijn jmp-1 en mijn gx-700 op mekaar willen instellen

    Als ik van 'n gitaar naar de input gx-700 ga en ik doe in de loop hiervan de JMP-1 en daarna van de output van de jmp-1 naar de imput van de gx-700 , kan ik dan zowel voor als achter mijn pre-amp fx krijgen of zit ik er nu compleet naast . En waar moet ik mijn tuner (korg dtr-1 ) hangen

    thx

    kristof

  5. #5

    Standaard

    ik bedoelde het meer voor tijdelijk.. dat je in ieder geval door kunt spelen zonder piep,ruis of ploink
    TE KOOP

    Eminence The Governor 16
    prima speaker in uitstekende staat (nieuw)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k
    Pluto was de Romeinse god van de onderwereld. Groot en gruwelijk en afschrikwekkend. En daar noemen we die afgelegen knikker naar, het is een schande. Dat is net zoiets als je Yorkshire terrier Wodan noemen...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top