Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 45
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2001
    Locatie
    Winsum
    Berichten
    150

    Standaard

    Ik vraag me af wat jullie later met je gitaren gaan doen, later in de zin van dat je zo oud bent dat je niet meer fatsoenlijk spelen kunt. ( zeg maar gitaren die het ook nog zo lang volhouden.) Ik zou er wel heel goed over na moeten denken als ik een goeie weg zou geven aan een kleinkind ofzo, stel je voor dat die em gewoon naar de bagger ragt ofzo, of er niet op speelt. Aan de andere kant, je kunt er zelf niks meer mee, dus ik denk dat ik ze sowieso weggeef.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Ik denk hè... dat ik net als John Lee hooker en Chet atkins en John Lennon () tot m'n dood blijf spelen... en als gewone barré's me niet meer lukken... dan zijn er altijd nog de Open stemmingen. :grin:

  3. #3
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.707

    Standaard

    Inderdaad... spelen tot je erbij neervalt. Alleen wordt 't wel lastig als je 't echt lichamelijk niet meer kan.

    Bijvoorbeeld: twee jaar terug heb ik Johnny Winter live gezien. Hij leek er nog lol in te hebben. Ook al kon hij niet meer normaal op z'n hoeven staan en raakte hij de helft van de tijd z'n snaren niet meer lekker. Toch was 't werelds om te zien.
    Nu kan hij echt niets meer. Hij is geloof ik aan een kant van z'n lichaam verlamd (herseninfarct of zo).

    Dan wordt 't toch lastig... ik weet niet hoe ik daarmee om zou gaan.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.536

    Standaard

    Ja, tegen de tijd dat wij 70 ofzo zijn, zal de medische wetenschap wel iets gevonden hebben tegen artritis enzo. Dus ik kan denk wel spelen totdat ik omval. Heb ik in et bejaardenhuis lekker de tijd om eens daadwerkelijk te leren spelen :razz:
    Wel grappig, ik had et er laatst nog over met iemand, of we in et bejaardenhuis nog naar anti-flag en satanic surfers enzo zouden luisteren, en band-shirtjes zouden dragen :smile: lijkt me wel geinig.

    P.S. En skaten natuurlijk!! :grin:

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    299

    Standaard

    En per persoon een retesnelle internetverbinding, om vervolgens met z'n allen Unreal-tournament oid te spelen!!!
    Die you old bastard!!!! :grin:

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.536

    Standaard

    Elke zaterdag in het bejaardenhuis: Lanparty met aansluitende Jam-sessie :grin:

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    hmm... het bejaardenhuis van 2060, helemaal zo gek nog niet :razz:

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    als ik in het bejaardenhuis zit dan trek ik ook lekker mn nirvanatrui aan :razz: lijkt me echt cool om een punkband te beginnen met allemaal bejaarden hahaha

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2002
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    1.780

    Standaard

    Ik heb een keer (bij kopspijkers volgens mij) iemand gezien die een gitaar bespeelde met hersengolven. Hij kreeg electroden op zijn hoofd geplakt en deze elektroden gaven zijn hersensignalen door aan de gitaar die naast hem stond. Deze gitaar was op een of ander aanslag apparaat aangesloten.
    Het klonk trouwens voor geen ene meter.

    Misschien als wij 70 zijn is de techniek zo ver dat het dan wel mooi klingkt. Dan kan je zelfs als je aan 2 handen bent verlamd nog gitaarspelen.

    Ik ben benieuwd :grin:

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2002
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    1.780

    Standaard

    Ik heb verder geen idee wat er met mijn gitaren gaat gebeuren na mijn dood, maarja... ik ben dan dus ook dood dus wat maakt het dan nog uit? Voor mij niets.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top