Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 47 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 466
  1. #1

    Standaard Pedalendag 28 November in Leiden

    Na hier zonet eens door Seymour Paul op getipt te worden, Even een sticky voor het animo checken voor en nieuwe pedalendag. De vorige was ook al weer om en rond een maand of 9 geleden en er zijn vrij veel forummers met nieuwe of andere meuk die wellicht interessant kan zijn voor andere forummers om eens aan te "snuffelen" en daarnaast is het (vond ik tenminste) leuk om je medeforummers te leren kennen.

    De vorige keer waren we met een man of 12. Het kan een idee zijn om het dit maal wat groter op te zetten als daar animo voor is.

    Dus,
    - Heb je interesse?
    - Heb je voorkeur voor een plaats die voor velen gemakkelijk te bereiken is?
    - Wanneer (ergens in November?)
    - Heb je voorkeur voor een bepaald thema en zo ja wat?
    - Heb je..... shoot...

    Disclaimer: Dit is een Gitaarforum gebruikersinitiatief en valt dus niet onder de verantwoording van GitaarNet.nl

  2. #2

    Standaard

    En dan even m'n eigen ding:

    - Uiteraard interesse, wat mij betreft hoe meer zielen hoe beter.
    - Locatie bij voorkeur OV vriendelijk. Ik denk zelf aan Utrecht of Amersfoort.
    - Ergens in November dus
    - Thema.... ik zou persoonlijk voorkeur hebben voor onbekende niet boetiekspullen. Ik denk bijvoorbeeld aan m'n Morley Rotating Wah (als ik em af krijg voor die tijd), Shin Ei, m'n UMI booster etc etc. Daarnaast van verschillende forummers de zelfbouw en zelf-mod zaken.

    - En verder, los van thema uiteraard wel ruimte voor mooie andere zaken die de aandacht verdienen. Een thema hoeft niet "het enige" te zijn.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Lijkt me erg leuk, zeker omdat ik me meer wil concentreren op pedalen.

    Heb op het moment niet veel in te brengen:
    Hoewel,

    Een script logo Phase Tone van Ibanez (heel oud)
    Visual Sound Jekyll & Hyde mk2
    Holy Grail van EH
    Pedaltone van Koch
    WH-10 wah van Ibanez
    SS-10 Session Man van Ibanez (dist + Chorus)
    PH-3 Phase Shifter van Boss

    Uiteraard een goede versterker om e.e.a. op te laten horen (rivera)

    Verder dan Utrecht heb ik weinig zin in vanaf Zeeland
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2001
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    3.339

    Standaard

    Maakt mij niet zoveel uit, Utrecht, Amersfoort, ik ben wel van de partij! Liever richting het zuiden dan naar het noorden en in verband met werk (iedere zaterdag, wanneer op..) zou ik op tijd vrij moeten vragen.


    Zoals gewoonlijk heb ik wel weer leuke dingen mee. Iedergeval de ZVex Nano en mijn custom (16 ohms) cabje met de donkere Celestions. Verschrikkelijk veel nieuwe pedalen heb ik niet, maar ik denk dat Bruce Bennett's Insane gain nog erg niet bekend is
    Mocht ik ook nog een nieuwe tape vinden voor mijn Echolette dan zou ik die ook eens kunnen meenemen :wink:
    Onder de streep.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    tja, als één van de originele Die Hard crew (Luca, Hans, Michel, Robbbert, ikke; mensen die PD 1 EN 2 hebben bijgewoond) moet ik er ook bij zijn.

    leuk speelgoed?
    Zoom Driver 5000
    Guv'nor Mk I UK
    Boss PH-1r
    hopelijk m'n onlangs bestelde Teese W.O.F. wah
    hopelijk een werkende DOD 670 Flanger
    en een Zoom PD-01 als ie dan nog nie verkocht is. :-?

    fuck thema's! :x :wink:

    Hoe zuidelijker, hoe beter. R'dam (PD 2) vond ik erg o.k., maar Utrecht ofzo moet ook lukken.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  6. #6
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Nou Robbert, vorige keer had je de Keeleys nog niet binnen hoor, vlak die niet uit !
    Mijn eigen setup is behoorlijk veranderd: gitaar, amp, pedalen....klinkt wel wat lekkerder nu ! (Dat ik de vorige keer zo bijdehant was mijn high output gitaar in de low output van de amp te prikken deed het ook allemaal wel wat eerder oversturen, hielp niet echt mee aan de TONE ops: )

    Succes van de vorige keer vond ik de shoot outs, die moeten er wat mij betreft sowieso weer in.

    November is OK.

    Lokatie: hangt wat mij betreft beetje van het aantal deelnemers af. Zoals vorige keer in onze oefenruimte kan best, maar dan moet het ongeveer hetzelfde aantal deelnemers zijn, max. een man of acht.
    Ruimte gratis, kleine vergoeding voor de catering was wel een succes dacht ik
    Wordt het drukker dan moet het iets centraler, kunnen we misschien twee oefenruimtes of één grote regelen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  7. #7
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Ik heb ook wel interesse in die Pedalendag als het NIET te noordelijk in Nederland is (Utrecht is echt het maximum) en vooral als het NIET in November is want dan zit ik nl. met een verbouwing/verhuis.

    Ik heb tegen die tijd wel mijn nieuwe pedaaltjes binnen en heb ook nog wel bv een Arion chorus die iedereen MOET testen :-D
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  8. #8

    Standaard

    Heb ook wel interesse eigenlijk, ik heb zelf niet zoveel nieuws en zeker niets wat de freaks hier nog nooit gezien of gehoord hebben, maar ik ben wel weer erg benieuwd naar wat de anderen meenemen.

    Thema:.....uh, pedalen?

    Amersfoort zou perfect zijn qua locatie, maar alles wat binnen een uur te bereiken is met een auto vind ik prima.

    November is prima wat mij betreft, ik heb dan wel voorkeur voor een zondag , de zaterdag is eigenlijk gereserveerd voor bandrepetities e.d. Al valt daar altijd wel een mouw aan te passen.

    Verder heb ik niks te melden........ja, misschien dat het een beetje een overzichtelijk clubje moet blijven.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 juli 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    661

    Standaard

    Ligt het nou aan mij of zijn hier op dit forum alleen maar mensen die van beneden de rivieren komen? Wat is er mis met Amsterdam?

  10. #10

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top