Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 23
  1. #1

    Standaard 't is weer zover...! Nieuwe gitaar!

    Het spijt me jullie te moeten mededelen dat na een periode van een paar maanden, waarin het vrij goed met me ging, ik het toch weer niet laten kon... ik heb zojuist weer een nieuwe gitaar besteld!

    Heel erg: een Maton! EBG808 Artist, en dan nog wel met modificaties ook. Het is niet het Tommy Emmanuel model, maar de variant daarop (zonder 'CPG' plakkertje, maar met snowflake inlays in plaats van bolletjes, en zij- en achterblad van een andere Australiaanse houtsoort die ik ook niet ken). Ik denk niet dat deze gitaar beter of slechter is dan het TE model, maar ik wilde geen gitaar hebben die iedereen al heeft omdat Tommy hem heeft als jullie begrijpen wat ik bedoel, en anders ook. Tja, ben nu eenmaal een beetje raar.

    Enniewee, een dezer dagen moet hij binnen komen en dan laat ik weer van me horen. Nu nog iets bedenken om het mijn vrouw te vertellen... ops:

  2. #2
    Member
    Geregistreerd
    12 juni 2003
    Locatie
    belgië
    Berichten
    40

    Standaard

    Ben benieuwd... ja die CGP-inleg. Dat zou voor mij ook een belemmering zijn om een TE te kopen, net zoals een gitaar met een handtekening op de toets. Ik vind het bovendien een beetje een flauw gedoe, met die eretitel, een beetje sectarisch bijna. Niet dat dat iets afdoet aan de kwaliteiten van Chet Atkins of Tommy Emmanuel, of van de gitaar, natuurlijk.

  3. #3

    Standaard

    Tja...

    Ik heb overigens wel Tommy's handtekening op mijn Taylor. Heeft-ie gewoon met stift erop gekladderd. Dat vind ik wel weer leuk.

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    12 juni 2003
    Locatie
    belgië
    Berichten
    40

    Standaard

    Heeft hij zich tenminste verontschuldigd ? Ik bedoel, zo'n mooie gitaar bekladden... :wink:

  5. #5

    Standaard

    Hihi, starfuckers.. Nee, ik hoef geen handtekening, of een signature model, tenzij het een nuttige variatie is. Ik ben wel heel nieuwsgierig naar Maton, nog nooit op gespeeld. Hou ons op de hoogte met een live-verslagje!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2002
    Locatie
    Ouddorp aan Zee
    Berichten
    804

    Standaard Re: 't is weer zover...! Nieuwe gitaar!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picker
    Enniewee, een dezer dagen moet hij binnen komen en dan laat ik weer van me horen. Nu nog iets bedenken om het mijn vrouw te vertellen... ops:
    Dat probleem heb jij dus ook.....Mijn vrouw is best meegaand, maar ze heeft haar grenzen.....

    Misschien heeft iemand hier ideeën om de waarheid van een nieuwe gitaar tactisch te verpakken.

    Ik ben trouwens heel benieuwd naar je ervaringen met de Maton, Picker.
    Als ik er zelf maar geen GAS van krijg :-?

  7. #7

    Standaard Re: 't is weer zover...! Nieuwe gitaar!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzz
    Dat probleem heb jij dus ook.....Mijn vrouw is best meegaand, maar ze heeft haar grenzen.....

    Misschien heeft iemand hier ideeën om de waarheid van een nieuwe gitaar tactisch te verpakken.
    Wellicht is hier een cursus voor te onterpen. Misschien wel een gat in de markt? Hier heb ik alvast een paar tips:

    1. De gitaar rond Sinterklaas in je schoen stoppen en zorgen dat de kinderen erbij zijn als je vrouw het ziet ("Ooooh... wat heeft Sinterklaas NU en groot kado gekocht voor pappa!!!")
    2. Via UPS tracking precies in de gaten houden waar het ding blijft en het dan zelf ophalen als het in locale distributiecentrum aankomt. Vanaf dan is het makkelijk: de kartonnen doos onderweg wegwerken en gewoon met de gitaar op de bank gaan zitten spelen thuis. De meeste vrouwen zien toch geen verschil tussen een Maton of een Martin of een Taylor of wat dan ook. Maar pas op voor kleine kinderen: die zien het meteen! ("Nee hoor meisje, hoe kom je daar nu weer bij!" - "JAWEL pappa!")
    3. Als je al veel gitaren hebt valt het ook niet op als eentje meer of minder is. Hoe gevaarlijker het wordt (na al een heleboel gitaren), het wordt dus ook steeds makkelijker!
    4. Zeggen dat je er eentje hebt opgestuurd ter reparatie die nu terugkomt.
    5. Heel verbaasd zeggen dat "ze" waarschijnlijk dezelfde order per ongeluk twee keer afgeleverd hebben .

    Echter bovenstaande excuses heb ik allemaal al een paar keer gebruikt, dus ik moet snel een nieuwe verzinnen...

    6. "Ach, wat aardig van Tommy Emmanuel om mij een kadootje te sturen voor mijn verjaardag!"

    Picker.

  8. #8

    Standaard

    Wat een fantasie heb jij Picker :-D Als ik nog eens om een leugentje verlegen zit dan weet ik je te vinden :razz:

    Ik thuis tegen me vrouw zeggen dat we zuiniger aan moeten doen, maar wel een nieuwe "huis,tuin en keuken"versterker gekocht van 700 euro ops:

    Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe aanwinst. Maak er foto's van en laat ons ook genieten.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 februari 2004
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    1.588

    Standaard

    FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



















    Feli trouwens

  10. #10

    Standaard

    Aan je vrouw vragen waarom zij dan zoveel schoenen nodig heeft. En dan bukken... :-D
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top