Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: v- amp

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 oktober 2004
    Locatie
    Zonhoven, Limburg, België
    Berichten
    159

    Standaard v- amp

    Hallo iedereen, ik wou een versterker en een gitaar aanschaffen. Maar ik had ergens iets zien staan, een V-Amp van behringer. Aangezien ik toch al een mengpaneel en luidsprekers heb is het misschien handig om dit te gebruiken om de gitaar uit te versterken. Ik dacht namelijk dat je de gitaar> V-amp> mengpaneel> en dan op de boxen kon aansluiten. Klopt deze redenering of stel ik het me verkeerd voor?

    alvast bedankt

    meer info www.behringer.com of www.v-amp.com

  2. #2

    Standaard

    Klopt.
    Je moet wel een mengpaneel met ingebouwde versterker hebben, of een gewone audioversterker tussen mengpaneel en boxen aansluiten. Het kan ook zonder mengpaneel trouwens (gewoon V-amp op audioversterker aansluiten).

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 oktober 2004
    Locatie
    Zonhoven, Limburg, België
    Berichten
    159

    Standaard

    bedankt, ik heb inderdaad een audioversterker bij mijn mengpaneel. Ik sluit er nu ook al een microfoon op aan.
    Maar ik was nog aan het twijfelen tussen de v-amp en de v-amp 2. Weet iemand de grootste verschillen? Behalve de prijs natuurlijk.

  4. #4

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 oktober 2004
    Locatie
    Zonhoven, Limburg, België
    Berichten
    159

    Standaard

    ja, die had ik ook al nagekeken, maar ik had gezien dat de eerste pedalen had en de v-amp 2 niet. Maar ik wou gewoon vragen of ik met de v-amp 1 ook goed zat of dat de tweede echt beter is en dat ik die beter zou kopen ondanks de prijs.

  6. #6

    Standaard

    Heb geen idee, maar ik denk dat het met modelling amps wel beter is om voor nieuwere dingen te gaan, aangezien die dingen de laatste jaren beter en beter aan het worden zijn. Als de prijs een rol speelt check dan de nieuwe X V-amp eens, bevat minder mogelijkheden dan de V-amp 2, maar is voor de rest naar het schijnt vergelijkbaar en goedkoper (minder dan 100€).

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2003
    Locatie
    ergens in Friesland
    Berichten
    1.640

    Standaard

    de V-Amp2 heeft ook een voetpedaal erbij.

    verder heeftie de 2 versie gewoon meer en betere modellen dan de Vamp1.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 oktober 2004
    Locatie
    Zonhoven, Limburg, België
    Berichten
    159

    Standaard

    bedankt. Nu zie ik ook dat de V-amp 2 een voetpedaal erbij heeft. Ik denk dat ik die ga proberen te kopen. Alvast bedankt voor de hulp.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 oktober 2004
    Locatie
    Zonhoven, Limburg, België
    Berichten
    159

    Standaard

    bedankt. Nu zie ik ook dat de V-amp 2 een voetpedaal erbij heeft. Ik denk dat ik die ga proberen te kopen. Alvast bedankt voor de hulp.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top