Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 april 2002
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    273

    Standaard

    Ik heb totaal geen verstand van basgitaren ofzo hoor maar ik heb me de laatste tijd altijd al afgevraagd waarom heel veel superproffesionele bassisten nog steeds op een squier-bas spelen i.p.v. een fender. Fenders zijn toch veel beter ?

    Neem alleen pinkpop al, ik heb bij 2 bands erop gelet wat voor merk bas ze bespeelden (super fury animals en de band van lenny kravitz) en allebei speelde ze met een squier ...

  2. #2

    Standaard

    Echt?? kheb niet goed gekeken, maar volgens mij werd er bij lenny toch echt op een fender gespeeld.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 april 2002
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    273

    Standaard

    Bij de eerste nummers een squier (weet niet meer wat voor kleur), bij de laatste nummers een donkerbruine fender

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2002
    Locatie
    Edinburgh
    Berichten
    508

    Standaard

    Zou best kunnen zijn? Ik heb niet echt goed gekeken, maar er waren een hoop Fender-modellen of kopien. De paar keer dat ik het merk kon zien, waren toch echte Fenders! Ik heb volgens mij ook 'n OLP gezien (ook soort squier maar dan kopie van Music Man) en volgens mij een Epiphone Thunderbird (System of a Down)!
    Vaak wordt er Squier gespeeld, omdat deze niet gestolen wordt. Ook wordt alleen de Squier-body gebruikt en dan met andere snaren en elementen!


  5. #5

    Standaard

    Die van System of a Down speelde dacht ik op een gibson thunderbird iv, maar het kan ook idd de epiphone kloon zijn geweest.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2002
    Locatie
    Edinburgh
    Berichten
    508

    Standaard

    Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben!!! Excuses!

  7. #7