Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Uhmm

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    18 april 2002
    Locatie
    Winterswijk
    Berichten
    52

    Standaard

    mijn eerste gitaar was een b merk western
    daarna heb ik een fender us strat gehaald maar nu speel ik totaal niet meer op mijn western en ben van plan die western weg te doen. Nou wil ik toch een nieuwe western maar ik vind een guild te duur maar wil toch een goede western want zit nou ongeveer 3 jaar op gitaarles en het gaat zeer goed welke merken of type gitaren zou jij mij aan raden (ik speel veel liedjes met westerns zoals acda en de munnik blof wat rock liedjes van nirvana akoestisch) ik heb ongeveer 500 gulden te besteden
    GRzzzz

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Wat bied je voor die ouwe western?

    I'm interested.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2001
    Locatie
    Munein
    Berichten
    265

    Standaard

    Zoek een gebruikte Seagull S6 of een A&L daar staat er een van te koop op gitaarmarkt.nl geloof ik.

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    28 mei 2002
    Locatie
    Bilthoven
    Berichten
    63

    Standaard

    Nog een merk (Goed en niet TE duur) DEAN. Erg goed afgewerkt en mooie klank EN (bijna) altijd voorzien van elektronica.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    sigma van martin&co ben ik zeer tevreden over. Ik heb de DR-28. Ik heb er net iets meer dan 1000 gulden voor betaald (nieuw). Verder was ik ook erg te spreken over de yamaha's. De seagul klinkt erg mooi maar speelde niet zo lekker als de dr-28. De rest was ook niet echt wat ik zocht (allemaal 0nder de 2000 gulden). De Epiphone was ook wel aardig maar miste net iets. Het jubileum model was wel goed van epiphone. Ik heb er veel getest maar niet de taylor big baby want die hadden ze nergens. Deze is volgens mij ook wel het proberen waard.
    Ga lekker wat spelen in een winkel. En kijk trouwens even in welk land ze zijn gemaakt. Bijvoorbeeld de Sigma's uit taiwan spelen veel lekkerder dan die uit ik geloof korea. Dus houd het niet bij het testen van een bepaald model van een bepaald merk maar probeer wat meer modellen per merk te testen.
    Enjoy.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    En wat is het geworden. Heb je de genoemde gitaren nog getest.

  7. #7

    Standaard

    Ik ben voor Crafter of Aria, heeeeerlijk!

  8. #8

    Standaard

    Op 2002-05-20 19:09, schreef dirkw83:
    Wat bied je voor die ouwe western?

    I'm interested.
    Interested in een western?
    Kepper ook nog eentje te koop, een Cort.

  9. #9

    Standaard

    Ik geloof dat er voor koop en verkoop een ander Forum gereserveerd is...........
    Ik wil niet zeuren hoor.

  10. #10

    Standaard

    Op 2002-06-14 22:32, schreef Crutch:
    Ik geloof dat er voor koop en verkoop een ander Forum gereserveerd is...........
    Ik wil niet zeuren hoor.
    Jah, da weet ik, maar hij vraagt er toch op dit topic om, om daar nou op een ander forum op te gaan reageren...
    Komt het MISSCHIEN niet helemaal over, misschien hoor..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top