Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 24

Discussie: knopjes

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2003
    Locatie
    Oudshoorn ZH
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lazy B.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Mule
    Deze handschoen pak ik in elk geval niet op...
    Ok, ok. Vertel me dan op zijn minst wat een "tweaker" is. :-?
    Een knopjesn**kende schakelaarlikkende regelneverige audiofiele electronica-fetishist, zoals ik bijvoorbeeld... :wink:
    Van het Engelse/Amerikaanse werkwoord 'to tweak', snappez-vous?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juni 2004
    Locatie
    R'dam
    Berichten
    283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Mule
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lazy B.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Mule
    Deze handschoen pak ik in elk geval niet op...
    Ok, ok. Vertel me dan op zijn minst wat een "tweaker" is. :-?
    Een knopjesn**kende schakelaarlikkende regelneverige audiofiele electronica-fetishist, zoals ik bijvoorbeeld... :wink:
    Van het Engelse/Amerikaanse werkwoord 'to tweak', snappez-vous?
    Ah si señor. Jij hebt dus ook mucho knoppen op je bas? Ik heb er op mijn voornaamste gig-bas 5 zitten en dat vind ik al heel wat...
    No frets for me please...

    "A mind is a terrible thing to waste..." - Sathington Willoughby

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2003
    Locatie
    Oudshoorn ZH
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lazy B.
    Ah si señor. Jij hebt dus ook mucho knoppen op je bas? Ik heb er op mijn voornaamste gig-bas 5 zitten en dat vind ik al heel wat...
    Moet je nagaan, ik heb er eentje met drie knoppen, eentje met vier en mijn meest ingewikkelde apparaat heeft vier knoppen en drie schakelaars. En toch moet ik als liefhebber steeds op de barricade voor Alembic. Nou ja, ik heb er zelf (een beetje) om gevraagd & doe het (meestal) graag...

  4. #14

    Standaard

    SHIT!
    Dat ding had volgens mij nog van karton kunnen zijn en dan zou er nog fatsoenlijk geluid uit te krijgen zijn met al die electronica
    Hier plaats ik ooit mijn onderschrift

  5. #15
    Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2003
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    32

    Standaard

    @ the Mule

    Respect voor je Alembic kennis!! Je verdedigd die dingen inderdaad lekker fel. Lijkt me niet nodig alleen. De keus voor je bas is er puur een van smaak, hier valt verder toch weinig zinnigs over te zeggen, maar...
    ik blijf het raar vinden dat een zo fanatieke basfanaat als jou niet in een band speelt. Speel je alleen thuis? en dan met een drumcomputer of zo? of terroriseer je de buren, wat dat gaat uitstekend met een bas!

  6. #16
    basswasp
    Guest

    Standaard

    Zonde van die Starfire!!

    Wel respect als je met al die knopjes om kan gaan

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2003
    Locatie
    Oudshoorn ZH
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door capt. E
    @ the Mule

    Respect voor je Alembic kennis!! Je verdedigd die dingen inderdaad lekker fel. Lijkt me niet nodig alleen. De keus voor je bas is er puur een van smaak, hier valt verder toch weinig zinnigs over te zeggen, maar...
    ik blijf het raar vinden dat een zo fanatieke basfanaat als jou niet in een band speelt. Speel je alleen thuis? en dan met een drumcomputer of zo? of terroriseer je de buren, wat dat gaat uitstekend met een bas!
    Tja, smaken verschillen en dat maakt het vaak zo interessant op een forum als dit. En ik vind het meestal niet zo erg hoor, beetje gevoerd worden en er lekker tegenin. Het wederzijds respect is er toch wel. Eigenlijk ben ik nog maar een jaartje semi-serieus tot de basgitaar bekeerd, en het is net als met religie: de new-born types zijn vaak het felst, nietwaar? :wink:

    Ik ben voorlopig trouwens veel te druk, te eigenwijs en na een jaartje eigenlijk ook nog te SLECHT ops: om in een band te spelen. Maar ik heb er lol in, da's het belangrijkste

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2002
    Locatie
    Limmen
    Berichten
    1.047

    Standaard

    wat speel je dan zoal op die bassen?

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Mule
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door capt. E
    @ the Mule

    Respect voor je Alembic kennis!! Je verdedigd die dingen inderdaad lekker fel. Lijkt me niet nodig alleen. De keus voor je bas is er puur een van smaak, hier valt verder toch weinig zinnigs over te zeggen, maar...
    ik blijf het raar vinden dat een zo fanatieke basfanaat als jou niet in een band speelt. Speel je alleen thuis? en dan met een drumcomputer of zo? of terroriseer je de buren, wat dat gaat uitstekend met een bas!
    Tja, smaken verschillen en dat maakt het vaak zo interessant op een forum als dit. En ik vind het meestal niet zo erg hoor, beetje gevoerd worden en er lekker tegenin. Het wederzijds respect is er toch wel. Eigenlijk ben ik nog maar een jaartje semi-serieus tot de basgitaar bekeerd, en het is net als met religie: de new-born types zijn vaak het felst, nietwaar? :wink:

    Ik ben voorlopig trouwens veel te druk, te eigenwijs en na een jaartje eigenlijk ook nog te SLECHT ops: om in een band te spelen. Maar ik heb er lol in, da's het belangrijkste
    En ik speel 9 maanden en heb binnenkort mijn zoveelste optreden...

    Zegt dat iets over talent of ben jij te perfectionistisch om uberhaupt in bandverband te spelen? :P
    Hier plaats ik ooit mijn onderschrift

  10. #20
    Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2003
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    32

    Standaard

    Gezien zijn voorkeur voor,en kennis van Alembic denk ik dat the Mule perfectionistisch is! Daar is niets mis mee. toch denk ik dat je na een jaar echt eens met een band moet gaan spelen, je spel gaat dan echt met sprongen vooruit. Bovendien kan het haast niet anders of je wordt gegrepen door de kick van het met een drummer e.a. samen spelen. Te gek gewoon. Fouten moet je ook durven maken!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top