Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 25
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    7 mei 2002
    Locatie
    almelo
    Berichten
    29

    Standaard

    hoi,

    ik blijf nog even domme vragen stellen, ik speel een poosje klassiek/spaans en ik wil nu graag western doen. Ik zoek een gitaar die voor mij betaalbaar blijft, 200-300 euro. Ik vind mezelf niet goed genoeg spelen om een hele dure te gaan kopen. Ik wil zowieso 1 met cutaway, zonder element en wat ik erg mooi vind is een zwarte gitaar maar dat blijft een bijzaak. Hebben jullie tips voor mij? Welke gitaar raden jullie me aan?

    Nienke

  2. #2
    Junior Member
    Geregistreerd
    7 mei 2002
    Locatie
    almelo
    Berichten
    29

    Standaard

    Modena

    model: ctw 31 bk

    iemand ervaring met deze? of word ik nu heel hard uitgelachen :s

  3. #3

    Standaard

    Aria (ik weet het jongens "ARIA") heeft voor zo'n 350 euro echt een erg goede western gitaar (semi) weet zo niet meer welk type. Okee de afwerking is wat minder maar voor die prijs is hij zeker niet slecht. Hij is er trouwens ook in het zwart.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Op 2002-05-18 19:23, schreef Nienepien:
    hoi,

    ik blijf nog even domme vragen stellen, ik speel een poosje klassiek/spaans en ik wil nu graag western doen. Ik zoek een gitaar die voor mij betaalbaar blijft, 200-300 euro. Ik vind mezelf niet goed genoeg spelen om een hele dure te gaan kopen. Ik wil zowieso 1 met cutaway, zonder element en wat ik erg mooi vind is een zwarte gitaar maar dat blijft een bijzaak. Hebben jullie tips voor mij? Welke gitaar raden jullie me aan?

    Nienke

    Hoi Nienke,

    Je moet niet zeggen dat je niet goed genoeg bent om op een duur model te spelen. Zelfs als dat zo is; het belangrijkste is de wil. Als je echt wilt spelen, dan stop je er voorlopig niet mee en als je het geld hebt, is het helemaal geen slecht idee om een redelijk dure te kopen hoor. Anders moet je over twee jaar weer een nieuwe omdat je beter geworden bent!

  5. #5
    Junior Member
    Geregistreerd
    7 mei 2002
    Locatie
    almelo
    Berichten
    29

    Standaard

    Zit wat in jah. Ik speel nu bijna 10 jaar klarinet, een paar jaar geleden ben ik begonnen met gitaar, ik heb een jaar les gehad daarna verdween mijn gitaar een jaar in de kast. Sinds een halfjaar heb ik dat ding weer helemaal ondekt, ik wil het echt wel leren maar dan ook goed. Tijdens die lessen kreeg ik alleen een beetje tablatuur en accoorden, dat vond ik zelf niet zo erg op schieten. Ik ben een beetje bang dat als ik een dure gitaar koop dat het straks weer een jaar in de kast beland. Ik vind western echt super en ik denk dat een western gitaar me meer motiveerd om verder te gaan dan een spaanse/klassiek gitaar van 150 gulden waar een superdof geluid in zit. Een heel verhaal maar ik hoop dat je snapt dat ik niet erg veel zin heb om een gigantisch bedrag te investeren.

    nienke

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2001
    Locatie
    Munein
    Berichten
    265

    Standaard

    Koop een alhambra voor rond de €400. Kun je even vooruit ook.

  7. #7

    Standaard

    Sorry ik ben niet tekoop.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard

    Op 2002-05-19 12:02, schreef alhambra:
    Sorry ik ben niet tekoop.
    .........droog :grin:

  9. #9
    Junior Member
    Geregistreerd
    7 mei 2002
    Locatie
    almelo
    Berichten
    29

    Standaard

    Op 2002-05-19 12:02, schreef alhambra:
    Sorry ik ben niet tekoop.
    wel te huur? lol

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    :grin:
    :grin:

    Mmm, ik speel op een Spaanse en dat klinkt echt k*t maar toch speel ik door; ik vind het spelen denk ik leuker dan dat ik de klank belangrijk vind. Maar als je daar bang voor bent dan moet je inderdaad oppassen. Aan de andere kant; voor 400-500 gulden heb je al best aan aardige western gitaar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top