Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 38
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard [Riff contest] Fuz_meets_the_Herd.mp3 by BOSCH

    Konnichiha Paul,

    This is my contribution to the "Paul_Gilbert_Gekisen":

    Fuz_meets_the_Herd.mp3

    Fuz_meets_the_Herd stands for fuSion_meets_sHred cause the first part is played in my low gain fusion-style and the second part is done in my high gain shred-style.

    It was quite gatai to play the ereki while eating my neighbours aiken , but I'm pleased with result.

    (Ab)used: Charvel 750SL, Rocktron Chameleon, Cakewalk Pro Audio 9.03, Dimarzio Evolutions.

    Enjoy!

    Abayo,

    ~Bosch~

    ps. don't forget to visit The Bosch Racing Website


    doukouikyokudearu: :wink:


    Japanese < > English Dictionary
    gekizen = fierce (hard-fought) battle; hot contest
    konnichiha = good day
    gatai = difficult/hard
    ereki = electric guitar
    aiken = pet dog
    abayo = good-bye; farewell
    doukouikyokudearu = to be equally excellent in workmanship though different in style



    Mod edit :

    Bedankt voor je deelname, maar hou dit in acht

    -een geldige deelname begint met [riffcontest]
    dat heb ik aangepast

    -alle deelnames worden beoordeeld begin november (deathline is 15 ofzo)
    zorg dat ie dan nog on is
    Elke beperking is een verrijking.

  2. #2

    Standaard

    ik heb nog niet geluisterd, maar wat een openings post :lol:

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    517

    Standaard

    Wow Bosch dude!! Dit klinkt echt te gek hey!!! Lekker geluid ook en heel smaakvol en toch apart gespeeld hey!! Paolo gaat het nog moeilijk krijgen... echt petje af hey. :-D

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2004
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    240

    Standaard

    Goeie website! Trouwus :-D

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 februari 2003
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    272

    Standaard

    Dit klinkt idd echt lekker man!!!! 1 van je betere werken, als je t mij vraagt....

    ps, het lijkt net alsof er vanaf 00.52 sec. nog een andere gitarist zijn toetreding maakt!!! (andere sound ineens en met zo'n Friedman bending, of ben jij dat ook??)

    grtz,

    Conrad

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    @ Mithrandir, FrankS en krizz

    Thanx!

    @ c.hultermans

    Ook thanx. Uiteraard speel ik alle partijen (rare vraag :-? ), dat lijkt mij wel de bedoeling van deze contest. Die bend is wel geinspireerd door Marty. Idee van deze jam is om mijn twee uiterste stijlen weer te geven: het oude shred met veel ph's en het nieuwe (nog te ontwikkelen) fusion.

    Rgrdz,

    ~Bosch~
    Elke beperking is een verrijking.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 februari 2003
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosch
    @ Mithrandir, FrankS en krizz

    Thanx!

    @ c.hultermans

    Ook thanx. Uiteraard speel ik alle partijen (rare vraag :-? ), dat lijkt mij wel de bedoeling van deze contest. Die bend is wel geinspireerd door Marty. Idee van deze jam is om mijn twee uiterste stijlen weer te geven: het oude shred met veel ph's en het nieuwe (nog te ontwikkelen) fusion.

    Rgrdz,

    ~Bosch~
    __________________________________________________ ______

    Wa een rare vroag??

    __________________________________________________ ______

    [quote="Bosch"]Konnichiha Paul,

    This is my contribution to the "Paul_Gilbert_Gekisen":

    Fuz_meets_the_Herd.mp3

    Fuz_meets_the_Herd stands for fuSion_meets_sHred cause the first part is played in my low gain fusion-style and the second part is done in my high gain shred-style.

    It was quite gatai to play the ereki while eating my neighbours aiken , but I'm pleased with result.

    (Ab)used: Charvel 750SL, Rocktron Chameleon, Cakewalk Pro Audio 9.03, Dimarzio Evolutions.

    Enjoy!

    Abayo,

    ~Bosch~

    __________________________________________________ ________


    Ik kanne da taalke van uwe nie hulemoal lekkur leese zeg moar, dus kik denke van misschiene da gij uwe vriende mennekes ut t veere Kroepoek Ooste des Azieostisches misschien ffkes et latuh mee spulen mee dees stukske jam, zeg moar!!!!

    Moar eene gelukkug edde gij wa van da jiuhna;lsjdlkajf taalke ff vertaald zeg moar!!!!

    :wink:

    grtz,

    Ons Conniemus vanuit t Krabbegat "Berrege"

  8. #8

    Standaard

    Het eerste deel staat niet erg sterk, maar dat is ook nog in ontwikkeling (qua stijl...). Tweede deel is al gelijk een stuk sterker, meer aanwezig om maar zo te zeggen, en dat is toch wel redelijk belangrijk hierin. Thema net ietsje te vaak te horen denk ik, verder wel tof. Goede overgangen ook in het high gain stuk. Jammer dat je geen echte outro voor het stukje erin hebt, zou het echt compleet maken IMO. Netjes, en erg snel al gedaan.

    That took guts.

  9. #9
    Moderator
    Geregistreerd
    27 januari 2003
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    1.586

    Standaard

    Je blijft echt gewoon aan de lopende band goede nummers afleveren. Ook deze is weer erg cool, en ook erg herkenbaar.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    ik meot toegeven dat ik je shred kant veeel leuker vind, dat fusion gedoe is toch niet echt iets voor mij. Mijn favo numemr zijn dan nog steeds probatio en frog above the aware, je toon in het begin vind ik ook niet erg lekker, tis uniek dat zeker, maar het klinkt niet echt erg natuurlijk/warm, dat past imo er niet zo bij. Je lead-shred toon is ook niet echt warm enzo, maar geeft exact de bosch vibe weer en past beter bij shred achtig spul.
    pokkel'n

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top