Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 31

Discussie: @ the Mule

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2002
    Locatie
    Delft
    Berichten
    3.845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Mule
    Je zal toch eens een kans moeten grijpen om wat verschillende modellen naast elkaar te zien en te vergelijken. Dus mocht je eens in de buurt zijn...
    ik ben ook meer iemand van weinig knopjes, maar ik wil het karakter van een rickenbacker altijd nog eens naast een paar alembics zetten. ben zeer benieuwd

  2. #22
    emielow
    Guest

    Standaard

    wat heeft iedereen toch met die rickenbackers?? ik heb er 1 keer opgespeeld, en mn oude ralle 836handse nep precision bas klinkt nog 10 keer beter

  3. #23
    emielow
    Guest

    Standaard

    en trouwens, wat is dat "plaatje" geval tussen de 2 elementen?

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emielow
    en trouwens, wat is dat "plaatje" geval tussen de 2 elementen?
    Dat zal het eeuwige geheim van Alembic (en hun bezitters) zijn :P
    Hier plaats ik ooit mijn onderschrift

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2003
    Locatie
    Oudshoorn ZH
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emielow
    en trouwens, wat is dat "plaatje" geval tussen de 2 elementen?
    Dat plaatje is een dummy-pickup die werkt als humcanceller. Series instrumenten hebben twee single coil pickups, die normaal gesproken een brom teweegbrengen. Die middelste spoel lost dat op. Cool is dan wel dat je die ook nog eens apart kan afregelen, met kleine pots op de electronica-afdekplaat (achterkant). Dat maakt het er voor de knoppen-liefhebbers :wink: onder ons nog wel iets aantrekkelijker op...

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2002
    Locatie
    Den Haag/Bergen op Zoom
    Berichten
    549

    Standaard

    dr staat zo'n series geval te koop bij Bassmatters dacht ik. 5 snaar. uit 1989.

    Klinkt als een dikke amerikaan. Is van een ex-huisgenoot van mij. Wel 4000 euro meenemen. (11000.- nieuw)
    Te koop: Torque 240Watt bascabinet 4x10" 200 euro.
    ____________________
    HTTP://WWW.VICTIM.NL
    ----------------------------

  7. #27
    emielow
    Guest

    Standaard

    hej the mule,

    wat voorn muziek speel je eigenlijk?

    en moej nog een keer erges spelen, ik wil het graag s horen die alembics... (en ervaren....)

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2003
    Locatie
    Oudshoorn ZH
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emielow
    hej the mule,

    wat voorn muziek speel je eigenlijk?

    en moej nog een keer erges spelen, ik wil het graag s horen die alembics... (en ervaren....)
    Ik ben nog maar kort 'bekeerd' tot bassist (sind begin dit jaar). Puur omdat ik in de loop der tijd een aardig arsenaal gitaren bij elkaar had gespaard was het mogelijk om een 'beetje' uit de bocht te schieten met de aankoop van meerdere Alembics in korte tijd. Techniek en spullen liepen en lopen dus absoluut niet gelijk op. Stijl is voorlopig echt solo-bas, akkoordenwerk, jazzy loopjes, experimenteren en sfeer, vooral steeds maar weer verder ontdekken hoe veelzijdig de bas is en kan zijn. Slappen kan ik bv. nog helemaal niet. Ik speel ook (nog) niet in een band of zoiets, en ik vraag me ook af of daar m'n ambities wel liggen. Spelen is voor mij echt een uitlaatklep naast m'n werk en sociale leven, en daarnaast ben ik zo eigenwijs dat ik het eigenlijk alleen voor mezelf wil doen en mezelf wil aanleren. Geen goed 'band-materiaal' kortom...

  9. #29
    emielow
    Guest

    Standaard

    doe maar dan een van je alembics deze kant op.. als je er toch niet bijzonder veel mee doet :-D :razz:

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2003
    Locatie
    Oudshoorn ZH
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emielow
    doe maar dan een van je alembics deze kant op.. als je er toch niet bijzonder veel mee doet :-D :razz:
    :-D Can't blame a man for trying, but... IN YOUR WILDEST DREAMS !! :-D

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top