Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2003
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    3.543
    Blog Entries
    1

    Standaard zal ik dit doen, of...

    tset
    Tupelo over vrouwen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Soms zit je ervoor, dan zit je erop, dan lijk je bijna te verzuipen, en voor je het weet wordt je weer opgepakt.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2003
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    3.543
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik wil dus een Powerball gaan kopen, maar ik wil ook een Dimarzio X2N in mijn axe gaan zetten.
    Krijg ik dan geen overkill aan gain?
    Oh ja: Gerrekat meende dat Michael romeo op een Powerball speelt, maar ik zag op de site dat hij een Line 6 gebruikte...als hij de PB gebruikt dan ken ik het geluid wel.
    Maar als hij toch over een Line 6 speelt, dan weet ik zo niet of een X2N met Powerball gat klinken...
    Tupelo over vrouwen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Soms zit je ervoor, dan zit je erop, dan lijk je bijna te verzuipen, en voor je het weet wordt je weer opgepakt.

  3. #3

    Standaard

    Dat Romeo verhaal is een groot misverstand geweest. Hij speelt over Line6 en hij gebruikt de Powerball simulatie, dus niet het echte werk. Veel mensen begrepen dat hij in de studio de Powerball heeft gebruikt, maar dat was dus de Vetta.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2003
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    3.543
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE
    Dat Romeo verhaal is een groot misverstand geweest. Hij speelt over Line6 en hij gebruikt de Powerball simulatie, dus niet het echte werk. Veel mensen begrepen dat hij in de studio de Powerball heeft gebruikt, maar dat was dus de Vetta.
    OKe...dus een Powerball zou wel klinken?
    Tupelo over vrouwen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Soms zit je ervoor, dan zit je erop, dan lijk je bijna te verzuipen, en voor je het weet wordt je weer opgepakt.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    hardenberg
    Berichten
    2.060

    Standaard

    je elementen geven geen extra gain aan je versterker hoor. elementen met een hoge output zorgen wel dat je versterker eerder overstuurd. als je voor een vette metal tone gaat, en ik denk dat dat je bedoeling is, is een x2n door een powerball een goede combi. het kan misschien wat modderig worden als je gitaar al veel bass heeft door de hout keuze.
    wat ik bedoel: ik heb een mahony explorer en daar had ik een sd distortion in die vond ik teveel bass hebben in combi met mn mahony body en dus mn bass wat te modderig..
    TE KOOP: Schecter 007 elite, Rocktron replifex, behringer fcb1010

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2003
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    3.543
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jorrit
    je elementen geven geen extra gain aan je versterker hoor. elementen met een hoge output zorgen wel dat je versterker eerder overstuurd. als je voor een vette metal tone gaat, en ik denk dat dat je bedoeling is, is een x2n door een powerball een goede combi. het kan misschien wat modderig worden als je gitaar al veel bass heeft door de hout keuze.
    wat ik bedoel: ik heb een mahony explorer en daar had ik een sd distortion in die vond ik teveel bass hebben in combi met mn mahony body en dus mn bass wat te modderig..
    Mijn gitaar heeft een basswood body (goh welk merk zou dat nou zijn ), naja, als ik naar de naam van het hout kijk...
    Maar de eigenschappen van basswood zijn wel iets anders als die van mahonie...
    Tupelo over vrouwen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Soms zit je ervoor, dan zit je erop, dan lijk je bijna te verzuipen, en voor je het weet wordt je weer opgepakt.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    dan word ie zeker niet modderig....

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2003
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    3.543
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AART
    dan word ie zeker niet modderig....
    Sorry..is dit ironisch bedoeld?
    Tupelo over vrouwen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Soms zit je ervoor, dan zit je erop, dan lijk je bijna te verzuipen, en voor je het weet wordt je weer opgepakt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top