Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 42
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dandelion
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastijn
    Denken jullie nou echt dat Rob Trujillo (Metallica, bas op zn enkels) zn bas zo laag hangt vanwege zn imago?
    Als je het dan echt wil weten. Ik denk dat wel ja.
    Sterker nog, ik verdenk James Hetfield ervan Rob er toe te dwingen. Evenals ik Jamers evan verdenk dat hij Rob straf geeft als hij niet als een gestoorde gorilla over het podium loopt te stampen.



    :razz:
    :-D :-D Als je de nieuwe metallica-docu gezien heb (Some kind of Monster), klinkt het bovenstaande niet eens zo onrealistisch....

    Je kan Rob een gestoorde gorilla noemen, maar hij is wel dé opvolger van Cliff Burton. (newsted even weggelaten) In diezelfde docu speelt hij Battery met zn vingers, en ik heb nog nooit iemand zo snel met zn vingers zien bassen. Daarvoor moet je m credits geven...
    [ pearlite.tk ] reinventing metal

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastijn
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dandelion
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastijn
    Denken jullie nou echt dat Rob Trujillo (Metallica, bas op zn enkels) zn bas zo laag hangt vanwege zn imago?
    Als je het dan echt wil weten. Ik denk dat wel ja.
    Sterker nog, ik verdenk James Hetfield ervan Rob er toe te dwingen. Evenals ik Jamers evan verdenk dat hij Rob straf geeft als hij niet als een gestoorde gorilla over het podium loopt te stampen.



    :razz:
    :-D :-D Als je de nieuwe metallica-docu gezien heb (Some kind of Monster), klinkt het bovenstaande niet eens zo onrealistisch....

    Je kan Rob een gestoorde gorilla noemen, maar hij is wel dé opvolger van Cliff Burton. (newsted even weggelaten) In diezelfde docu speelt hij Battery met zn vingers, en ik heb nog nooit iemand zo snel met zn vingers zien bassen. Daarvoor moet je m credits geven...
    Nooit iemand zo snel met zijn vingers zien bassen?
    Steve DiGiorgio (Testament) nog nooit gezien ofzo? (en die doet het allemaal nog eens eventjes fretloos )
    (of John Myung nog nooit zien soleren?)
    Hier plaats ik ooit mijn onderschrift

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2003
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastijn

    Je kan Rob een gestoorde gorilla noemen, maar hij is wel dé opvolger van Cliff Burton. (newsted even weggelaten) In diezelfde docu speelt hij Battery met zn vingers, en ik heb nog nooit iemand zo snel met zn vingers zien bassen. Daarvoor moet je m credits geven...
    Moet jij eens kijken hoe snel je kan als die gestoorde Hetfield met zijn zweepje achter je staat... :evil:
    Edem Kleetun

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2002
    Locatie
    Delft
    Berichten
    3.845

    Standaard

    Steve DiGorgio is ook bekend van Death

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2002
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    2.429

    Standaard

    crap, dat snel spelen, maakt dat nu ECHT indruk, ik zou ook rete snel kunnen spelen na vele jaren van intensieve oefening. Die Burito loopt immers al echt een hele tijd mee.
    The groove should always be king

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassopotmus
    crap, dat snel spelen, maakt dat nu ECHT indruk, ik zou ook rete snel kunnen spelen na vele jaren van intensieve oefening. Die Burito loopt immers al echt een hele tijd mee.
    Dan vind ik inderdaad al die loopjes van DiGiogio op die asociale snelheid veel indrukwekkender :P
    Hier plaats ik ooit mijn onderschrift

  7. #27

    Standaard

    Volgens mij is dat nu net het probleem van de topic starter, hij ziet en hoort alleen maar snelle bassisten en hier tel je blijkbaar ook alleen maar mee als je snel bent. :wink: Maar snelheid kracht en souplesse kost tijd en dus ga je te ver met je spel. Neem rust en koop zo'n gyrotwister/powerball want ze helpen wel (heb er ervaring mee). Mijn persoonlijke tip voor als het blijft (na een periode van rust) ga is naar een gyropraktor, die gsten weten ff wat meer van dit soort problemen dan een huisarts. En luister vooral VOORAL niet naar iemand die zegt dat je je er niets van aan moet trekken en door moet gaan want het kan wel is heel naar worden dan.

    Aldus alhambra die deze problemen ook heeft gehad.
    O ja en als je met links/recht niet veel mag doen richt je dan op de techniek van je andere hand.

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alhambra
    Volgens mij is dat nu net het probleem van de topic starter, hij ziet en hoort alleen maar snelle bassisten en hier tel je blijkbaar ook alleen maar mee als je snel bent. :wink: Maar snelheid kracht en souplesse kost tijd en dus ga je te ver met je spel. Neem rust en koop zo'n gyrotwister/powerball want ze helpen wel (heb er ervaring mee). Mijn persoonlijke tip voor als het blijft (na een periode van rust) ga is naar een gyropraktor, die gsten weten ff wat meer van dit soort problemen dan een huisarts. En luister vooral VOORAL niet naar iemand die zegt dat je je er niets van aan moet trekken en door moet gaan want het kan wel is heel naar worden dan.

    Aldus alhambra die deze problemen ook heeft gehad.
    O ja en als je met links/recht niet veel mag doen richt je dan op de techniek van je andere hand.
    Ik zie en hoor genoeg snelle bassisten.
    (en kan er een hoop inmiddels wel bijhouden)
    Maar ik kap ook met spelen zodra ik voel dat ik moet gaan forceren, kramp krijg, pijntjes voel, etc, etc, etc.
    Plus tijdens het oefenen iedere 20 minuten even een minuutje powerballen per hand (ook als ik achter de PC zit) om gewoon even iets anders te doen. (on stage gaat dat natuurlijk niet maar dan nog )
    Hier plaats ik ooit mijn onderschrift

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juni 2004
    Locatie
    R'dam
    Berichten
    283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastijn
    Denken jullie nou echt dat Rob Trujillo (Metallica, bas op zn enkels) zn bas zo laag hangt vanwege zn imago?
    Eh, dat weet ik eigenlijk wel zeker...
    No frets for me please...

    "A mind is a terrible thing to waste..." - Sathington Willoughby

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2003
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    229

    Standaard

    Tjee zo is er niets aan de hand, en zo is weer mooi klote...

    Een paar weken verleden vertelde ik in dit toppic dat ik last heb gehad van CTS (carpaal tunnel syndroom dusss), maar dat het nu al een tijdje rustig was. Tot dus 2 weken terug.

    Vorig jaar rond deze tijd kreeg ik voor het eerst last. Naar de dokter geweest, onderzoekje gehad in t ziekenhuis, matige CTS, kon het laten opereren, maar als ik geen last had, lekker laten zitten.
    Nou ik had niet echt last meer dus nix meer aan gedaan.
    En 2 a 3 weken teeug begon het in eens te zeuren en de laatste week heb ik er zo'n last van, dat als ik ff de verkeerde beweging maak (stelschroef van je bureaustoel aandraaien bv) me de tranen in de ogen schieten van de pijn. Mooi kut dus.
    Vanochtend maar naar de dokter gegaan, uitgelegd dat het eigenlijk een ander soort pijn was dan eerder. Nou daar wilde hij helemaal niets van weten, hij is er van overtuigd dat dit door de CTS komt.
    En fin, om een lang verhaal nog langer te maken: ik word nu dus doorverwezen naar de chirurg en die gaan kijken wat er verder moet gebeuren...
    Volgende week vrijdagmiddag mag ik opdraven voor part I....
    :-(
    Edem Kleetun

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top