Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18

Discussie: godin

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 april 2001
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    151

    Standaard

    Snap niet dat je die bij Feedback koopt. Kijk eens wat beter rond - er zijn betere gitaarwinkels in NL dan Vreetbek...

  2. #12
    Member
    Geregistreerd
    23 augustus 2001
    Locatie
    bij zaandam
    Berichten
    41

    Standaard

    lieve lieve lieve arthur

    zou jij mij kunnen vertellen wat er niet goed is aan feedback voor de beginner???
    tis voor zover ik weet lekker goedkoop, en alles lekker testen... en een gids waarbij je kan kijken en orienteren... dirkwitte in amsterdam is ook wel groot qua voorraad, maar wel ff duurder... maar tips zijn welkom hoor. tnx
    ps- weet iemand bij wat voor versterker de radiator goed klinkt??? naar zijn mening dna natuurlijk

  3. #13

    Standaard

    feeback is opzich niks mis mee.

    maar als je en gitaar koopt kun je beter naar 1 speciaal zaak als kees dee,custom shops enzo.
    (die kunnen overal aan komen,je mag ook op gitaren van ƒ5000,00++++ spelen)

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 april 2001
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    151

    Standaard

    Feedback is een fabriek, maar geen speciaal zaak. Bovendien is de gitaarkennis maar matig, is althans mijn ervaring. Beginners gaan er inderdaad heen, omdat er zoveel gitaren staan. Maar voor service en echte kennis ga je naar de kleinere speciaalzaken. Maar wellicht is dat een ontwikkeling die een beginner moet doormaken.

  5. #15

    Standaard

    Ik heb een Godin SD van feedback rotterdam. Wat kan ik zeggen... uitstekende gitaar (prijs kwaliteit) en een uitstekende winkel. Fabriek ... is heel groot ja maar je kan tot in de lengte der dagen alles proberen wat je hartje maar wil, elke combinatie is mogelijk, verstand van gitaren ????? de verkopers daar zeggen; zie wat je te besteden hebt, probeer alles binnen die prijs-range en schaf aan wat je het beste overkomt ..... geweledig koopadvies toch, zou mij geen beter advies kunnen voorstellen. Bij veel kleinere zaakjes wordt je als beginende gitarist opgezadeld met winkeldochters, "ja..ja voelt misschien nu niet zo goed aan, maar een gitaar moet je aan wennen, en dat komt al snel, geloof me"

  6. #16

    Standaard

    nee hoor dat is niet waar feedback heeft de echt duure gitaren achter 1 vitrine,en daar mag je niet op spelen.

    bij custom shops enzo mag je rustig op en gitaar van bv ƒ10,000 spelen als je inte resse hebt of ze aardig goed kent,en zo moet het ook zijn.

  7. #17
    Member
    Geregistreerd
    23 augustus 2001
    Locatie
    bij zaandam
    Berichten
    41

    Standaard

    ja heel leuk al dat gedoe met een dure gitaar, maar als ik nou es zeg dat ik iemand met kennis(en 30 jaar ervaring), wat raden julie me dan aan? en als t ff kan wil ik alles nieuw kopen, dan weet ik watik heb... snappie? tnx frans

  8. #18

    Standaard

    niet zo veel lullen maar uit proberen ik weet niet wat je precies wil en is ook hier niet te zeggen.

    dus probeer zoveel mogelijk maak dan zelf en keus.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top