Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 36
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    Luuk, ... burn out
    Elke beperking is een verrijking.

  2. #12

    Standaard

    Wat is er 28 augustus?

    Maar ff het verschil

    Wouter heeft een mooi huis, mooie baan, gave sportcar, gave motor, geile vriendin :P en speelt gitaar voor de LOL niet voor bekendheid een commercieel doel of whatever. Alhoewel hij heeft op veel fora de ultieme waardering. Ook van topspelers.

    Luuk weet ik niets van behalve dat jij een officiele site opent in de hoop ooit erkenning te krijgen of beroemd te worden. Nouja ik geef je wel de kans hoor want lamlullen als francesco fareri lukt het ook bijvoorbeeld.

    Let op ik flame je niet ik reflecteer je.


    Zo en nu weer ontopic, laten tenminste respect tonen voor Robs mp3's wich are of course 2 pieces of beautiful music.
    3 september

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2004
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.137

    Standaard

    omg luc-o jij bent echt te triest voor woorden! er heeft nog nooit iemand op mijn nummers gereargeerd, maar dat weerhoud mij er niet van om anderen van een compliment e.a. te voorzien =/

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosch
    Luuk, ... burn out
    Wauter.. its better to burn out than to fade away...

    En Robs: Omdat ik de beroerdste niet ben :wink: : ik heb geluisterd, klinkt lekker maar ik vind de composities op zich niet zo spannend, iets waar ik wel vaker last van heb bij funk. Maar in het genre scoort dit een dikke voldoende.

    Shakeel: waarom heb je het toch steeds over een 'officiële site?' Vind ik wel cool hoor, daar niet van. En van Wauter z'n huisje, vakantiebaanje of autootje of whatever ben ik echt niet onder de indruk. Maar cool dat je me een kans op bekendheid gunt, ik mag jou wel!

  5. #15

    Standaard

    [quote="serial_killer"]Wat is er 28 augustus?

    Tja dat is mijn verjaardag hihi he Luuk en Wauter haha we gaan het wel gezellig houden he .Ik denk dat ik maar een security team inhuur haha.
    Nee hoor ik weet zeker dat jullie je als twee "volwassenen" zullen gedragen haha.
    Ook denk ik dat als jullie elkaar ontmoeten dat je wellicht een andere mening over elkaar krijgt.

    Ik hou tot nu even mijn mening voor me lullen we de 28e wel ef over
    want ik wil niet dat dit een soort van vete gaat worden.

    Het gaat namelijk bere gezellig worden er komen leuke gasten en het wordt een groot feest BEGREPEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    281

    Standaard

    Hee dudes, ten eerste thanx voor de replies natuurlijk... vette shit! Dat mijn postgedrag vervolgens onderwerp van nadere studie wordt, tja, ik houd het maar op vleiend...

    @Luc: hoewel mijn postgedrag zo zijn redenen heeft (ik weet bijvoorbeeld niet of je in je studie ook hebt opgemerkt dat ik pas een maand geleden zelf mijn eerste MP3 postte in sounds) denk ik dat je voor een deel gelijk hebt met je opmerking. Zal me dan ook voornemen wat vaker te reageren, hoewel ik me in sommige gevallen, met name bij de zeer technische stukken van jou bijvoorbeeld, niet kan voorstellen dat mensen op de mening van een minder begenadigd gitarist als ik zitten te wachten. Anyway: thanx voor je kritiek, denk ook dat je daarin voor een stuk gelijk hebt. Wel is het zo, zo als je zelf ook al zegt, dat er in veel (P)Funk niet veel akkoorden wisselingen zitten en dat het veel meer gaat om 'de groove'.

    @Bosch: nogmaals thanx voor je replies... hoewel ik prima voor mezelf kan spreken wordt je vurige betoog erg gewaardeerd!

    @Sietze: vet, speelse!

    @Bleak: volgende keer zal ik de eerste zijn die reageert

    @Serial-killer/appie van abnormaal: abnormaal is echt kut.... maar thanx voor je vette replies!

  7. #17

    Standaard

    Ik vind appie van abnormaal ook kut, maar toen ik Robs zag moest ik opeens denken aan RRRRRRROOOOOBY RRRRRRONALD
    3 september

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robs
    Zal me dan ook voornemen wat vaker te reageren, hoewel ik me in sommige gevallen, met name bij de zeer technische stukken van jou bijvoorbeeld, niet kan voorstellen dat mensen op de mening van een minder begenadigd gitarist als ik zitten te wachten.
    Wel dus! (Niet te bescheiden hoor) :wink: En tof dat je het zo sportief oppakt, mijn kritiek was dan ook niet op jou persoonlijk gericht, maar meer algemeen bedoeld.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luc-O
    , mijn kritiek was dan ook niet op jou persoonlijk gericht, maar meer algemeen bedoeld.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luc-O
    Misschien een beetje kinderachtig, maar volgens mij werkt 't hier volgens het 'voor wat hoort wat'-principe. En aangezien je tot nu toe ook nooit de moeite hebt genomen om op één van mijn posts te reageren (je reageert volgens mij sowieso amper op anderen in Sounds), moet je ook niet gek staan te kijken als je zelf weinig replies krijgt. Misschien hou je niet van die muziek, maar als iedereen zou denken 'niet mijn stijl, dus ik reageer niet', dan kan 'Sounds' wel worden opgedoekt. Het is juist leuk om van mensen die uit een andere 'hoek' komen te horen wat ze ervan vinden. Ik zou bv wel willen weten wat een funkman als jij vindt van een rock instrumental (kies er maar één) van mij.
    Jemig zeg, eerst hoog van de toren blazen; vervolgens zien dat je de plank eigenlijk volledig misslaat en dan lopen slijmen, schuimbekken, etc. ..... gatver
    Elke beperking is een verrijking.

  10. #20

    Standaard

    O jee Wauter moet het weer verzieken... Had ik jou ergens om gevraagd jodocus? Kan je niet lezen ofzo, hij geeft me toch gelijk? En dat ik Robs er op aanspreek (want die vroeg om meer reacties) is puur toeval, had net zo goed iemand anders kunnen zijn. Je post is dus -net als jijzelf overigens- IRRELEVANT.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top