Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2002
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Indeed een leuke bass, allereerst zou ik kijken of hij goedkoper te krijgen is, in mijn "gekke Flea-fan"tijd heb ik veel gezocht naar het toen nieuwe model en kwam vaker onder de gegeven prijzen uit. Ik meen soms wel voor 1800 euro.
    Mijn mening? Leuke bass, goede recenties, maar een zelfbouw project met de electronica, en een graphite neck moet zeker ook goed worden voor een stukje minder :wink:
    Maar dan nog is de vraag hoe serieus ben je over deze bass?
    The groove should always be king

  2. #22
    Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Zwijndrecht
    Berichten
    76

    Standaard De mijne is onderweg!!

    Hey piepel,

    Ik heb er toevallig één aan de haak geslagen! Een 4 snarige uit 2001, grijs met pearl slagplaat, Bartolini pick-up en 2 bands Bartolini eq. Maandag zou hij in de bus moeten vallen. Ik ben erg benieuwd! Tijdens een vakantie in de USA heb ik eens een Quantum 6 bespeeld en dat vond ik wel een te gek basje. Ik voelde meteen dat ik kwaliteit in mijn handen had, erg solide. Stingrays zijn in ieder geval één van mijn favoriete basjes; ik vraag me af in hoeverre de Modulus Flea en de Stingray op elkaar lijken (of niet). I'll keep you posted!

  3. #23
    emielow
    Guest

    Standaard

    zat er geen aguilar pre-amp in?

  4. #24
    Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Zwijndrecht
    Berichten
    76

    Standaard Ik heb 'm!!

    Hallo,

    Vrijdag al bezorgd, meevallertje. Ik heb er gelijk een hele nacht op gespeeld en ik moet zeggen: VET! Vandaag nieuwe set DR High Beams opgezet en afgesteld/geïntoneerd. De hals is werkelijk fantastisch; zo'n prettig in de hand liggende hals heb ik nog niet eerder ervaren. Heel aangenaam allemaal. Wat ook uniek is, is dat ik echt NERGENS ook maar één rammeltje hoor. Elke noot klinkt even gedefinieerd. Qua sound lijkt ie wel op een Stingray, alleen klinkt hij voller, met meer druk in het laag. Dat irritante Stingray hoog zit hier gelukkig niet in. Hij knort en slapt om het even, gevingerd klinkt hij toch een stuk steviger. Samengevat: hij heeft het MM Stingray geluid maar dan erg gepolijst. In een bandsituatie zou ik me kunnen voorstellen dat ie BEUKT, in de huiskamer voel ik al dat ie ernorm draagt. Hij heeft in principe maar één sound; je spel moet de nuances creeëren. Op en top werkpaard deze bas!

    P.s. ik heb het gecheckt: er zit idd een Bartolini preamp in.

  5. #25

    Standaard Re: Ik heb 'm!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soulbrother
    Hallo,

    Vrijdag al bezorgd, meevallertje. Ik heb er gelijk een hele nacht op gespeeld en ik moet zeggen: VET! Vandaag nieuwe set DR High Beams opgezet en afgesteld/geïntoneerd. De hals is werkelijk fantastisch; zo'n prettig in de hand liggende hals heb ik nog niet eerder ervaren. Heel aangenaam allemaal. Wat ook uniek is, is dat ik echt NERGENS ook maar één rammeltje hoor. Elke noot klinkt even gedefinieerd. Qua sound lijkt ie wel op een Stingray, alleen klinkt hij voller, met meer druk in het laag. Dat irritante Stingray hoog zit hier gelukkig niet in. Hij knort en slapt om het even, gevingerd klinkt hij toch een stuk steviger. Samengevat: hij heeft het MM Stingray geluid maar dan erg gepolijst. In een bandsituatie zou ik me kunnen voorstellen dat ie BEUKT, in de huiskamer voel ik al dat ie ernorm draagt. Hij heeft in principe maar één sound; je spel moet de nuances creeëren. Op en top werkpaard deze bas!

    P.s. ik heb het gecheckt: er zit idd een Bartolini preamp in.
    *Zit stikjaloers op zijn bureaustoel* :evil: :wink:

  6. #26
    Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Zwijndrecht
    Berichten
    76

    Standaard SPAMMMM

    Sorry voor deze schaamteloze spam, maar ik heb besloten de Flea bas te verkopen.... op o.a. marktplaats is de advertentie te zien. Ik doe ´m weg omdat ik weer eens GAS heb voor iets anders moois.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2002
    Locatie
    Limmen
    Berichten
    1.047

    Standaard

    :-D u've got the disease

  8. #28
    Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Zwijndrecht
    Berichten
    76

    Standaard ziekte?

    De dokter heeft er gelukkig niks voor

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top