Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 30
  1. #1

    Standaard Aanshouw mijn nieuwe pedalboard

    eindelijk, na weekje bricoleren is mijn pedal board eindelijk af :-D



    het is nog niet gekableerd omdat er nog enkele pedalen bij moeten


    zo moet er nog een boss LS-2 bijkomen tussen de ZW44 & de DS 1, de onerre word vervangen door een EB 6616 & er komt ook nog een digitech WH4 & een ibanez weeping demon op


    hier de fototjes:








    laat het commentaar vloeien :razz:
    *Access and Amplify*

  2. #2

    Standaard

    Ik vind hem wel groot, ondanks dat er nog andere pedalen mij moeten komen. Hij ziet er verder wel netjes uit.........alleen, waarom dat walgelijke tegeltjes zijl???????

    En hoe ga je je pedalen bevestigen aan het board?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
    Ik vind hem wel groot, ondanks dat er nog andere pedalen mij moeten komen. Hij ziet er verder wel netjes uit.........alleen, waarom dat walgelijke tegeltjes zijl???????

    En hoe ga je je pedalen bevestigen aan het board?

    wel grootte is relatief hé,

    ik heb graag veel ruimte, vroeger had ik een kleinboard (zo'n aangepast gamma koffertje) en daar had ik geen ruimte voor nix, nu heb ik tenminste plaats,

    en dat lelijk zeil, wel eerst ging ik er een tapijtje over gooien en alles met velcro bevestigen, na wat rondkijken hier vond ik geen echt leuk tapijtje toen ik gister in de DHZ zaak achter men U profielen ging zag ik deze tegels liggen en tja ik was verkocht, het is iets unieks & het is ZOOO lelijk dat ik zeker ben dat niemand het me nadoet :-D


    enne qua bevestiging: voor de mxr's & YJM ga ik een fietsketting uiteenhalen en vastvijzen aan de plank, de bossjes ga ik verzeker velcroën, en de EB & zo word later bevestigd op het systeem van NYC pedalboards, een plaatje met voorgeboorde gaatjes voor de poten van het pedaal & dat word vast gekleefd aan het board
    *Access and Amplify*

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 september 2003
    Locatie
    Wolvega
    Berichten
    723

    Standaard

    ik zie dat je een zakk wylde overdrive hebt van mxr. klinkt ie goed? Kun je er ook dynamische distortion geluiden uit krijgen, of alleen overdrive.

    PHX

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phx
    ik zie dat je een zakk wylde overdrive hebt van mxr. klinkt ie goed? Kun je er ook dynamische distortion geluiden uit krijgen, of alleen overdrive.

    PHX

    uit het pedaal zelf enkel een OD, de DOD YJM 308 kun je dynamische dist. uithalen,


    maar de ZW44 moet je dan eigelijk gebruiken in combinatie met het lo-gain kanaal van je amp om een distortie te krijgen
    *Access and Amplify*

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 februari 2004
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    1.588

    Standaard

    hij is een beetje uhhmmm......................groot :lol: Maar idd wel veel ruimte. (gewoon nog een stuk of 10 pedalen kopen he)

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2001
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    3.339

    Standaard

    Fantastisch! Serieus, geen gein, ik vind hem leuk! Ik had alleen de verhoging een "tegeltje" langer gemaakt.

    Nu nog wat pedaaltjes erbij kopen
    Onder de streep.

  8. #8

    Standaard

    NOVILON!!!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  9. #9
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Ophouden met zeiken over het zeil jongens. Dat dekbed overtrek is véééééél erger !
    Vertel me dat dit niet je eigen bed is maar dat het licht in de kamer van je kleine zusje beter licht heeft om in te kunnen fotograferen.



    :razz:
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #10
    Moderator
    Geregistreerd
    27 januari 2003
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    1.586

    Standaard

    Inderdaad wat groot, maar je hebt wel ruimte voor nieuwe pedalen natuurlijk. Dat zeil vind ik trouwens wel origineel

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top