Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1

    Standaard fender squier gitaar

    Kan iemand mij wat vertellen over het merk squier?? Ik speel al jaren gitaar op een fender squier die ik in 1985? ongeveer gekocht heb. Ik ben tevreden met deze gitaar.
    Ik was laatst nl. in een muziekwinkel en toen vroeg de verkoper wat voor gitaar ik thuis heb, ik zei een squier en toen vroeg hij wanneer ik deze gekocht had. En hij vertelde mij dat die uit 1985 wel goed zijn maar dat de squier van tegenwoordig slecht zijn. Is dit echt zo??

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juni 2003
    Locatie
    pluskut
    Berichten
    1.772

    Standaard

    Om nou te zeggen dat de nieuwe squiers helemaal brak zijn is ook niet waar, maar ik heb veel gehoord dat de oudere een stuk beter zijn.

  3. #3

    Standaard

    heb gehoord dat sommige mensen vroeger zelfs squier prefereerde boven usa's omdat die toen zowat hun dieptepunt berijkt hadden en squier toen kwalitatief veel beter was dan nu
    weet wel niet of dit om de periode '85 gaat

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juli 2004
    Locatie
    hoogmade (omg. Leiden)
    Berichten
    320

    Standaard

    toen fender net begon met squiers maken gebruikten ze daar alleen maar onderdelen van die voor echte fenders bedoeld waren. en de bouwers van de echte fenders hadden in die tijd een beetje een 'dipje'. dus zo kwam der uit dat als je een squier kocht in de tijd dat hij net uit was had je een goede gitaar voor een zeer mooi prijsje . kan alleen even niet vinden welk jaar ze begonnen.