Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 32

Discussie: Stukje muziek

  1. #21

    Standaard

    Voor mij is het leuke dat ik nu zie / hoor
    dat het wel mogelijk is na 10 jaar gitaar spelen. Vaak denk je dat gitaristen zoals macalpine, gambale, johnson e.a. onbereikbaar zijn, maar zij zijn ook ergens begonnen. Met alle eerlijkheid wil ik je niet in 1 adem met die namen noemen, maar je speelt behoorlijk goed vind ik. Ik zelf speel veel rock en metal. Ben vooral veel met eigen composities bezig. Omdat we veel optreden de laatste tijd ligt daar de nadruk op, maar voor mezelf wil eigenlijk toch jazz en blues onder de knie krijgen. Vooral soleren is iets wat ik wil verbeteren. Heb je overigens nog meer eigen werk wat ik kan down loaden ?
    Als je geinteresseerd bent kan ik je ook wel iets van ons opsturen, al is dat heel andere koek. (houd het midden tussen hardcore, metal, rock en hier en daar een jazz accoord).

  2. #22

    Standaard

    Kun je ergens wat uppen? bv http://www.streamload.com bied 50 meg gratis voor mp3.
    Satriani speelt al iets van 40 jaar gitaar, lullige is dat ie al brilliant was na 5 jaar of zo

  3. #23

  4. #24

    Standaard

    Ik heb wat problemen met het uploaden.
    Thuis gaat het te langzaam (telefoon verbinding) en op mijn werk zit er een firewall tussen. Ik zal kijken of ik bij een vriend van me een en ander op het net kan zetten.

  5. #25

    Standaard

    Er staat nu iets op streamload in mijn inbox, maar hoe kun jij dit nu bekijken ?

  6. #26

    Standaard

    Je kunt bij 'deliver' geloof ik een link laten creëren

  7. #27
    Member
    Geregistreerd
    9 december 2001
    Locatie
    stevensweert
    Berichten
    84

    Standaard

    dit is gewoon goed... klinkt lekker... alleen met die distort kan de drum iets anders lijkt mij... maar das gewoon persoonlijk...

  8. #28

    Standaard

    Op 2002-05-18 12:41, schreef aadtos:
    dit is gewoon goed... klinkt lekker... alleen met die distort kan de drum iets anders lijkt mij... maar das gewoon persoonlijk...
    Sunbeez bedoel je? Jah iseen oudje. Ik wil 'm wel een keer opnieuw doen als ik echt tijd teveel heb. En een R8 waar de drums mee zijn gedaan is niet meer van deze tijd.
    Toch weer bedankt

    AJ

  9. #29

    Standaard

    Klinkt goed man! Deze solo hoort thuis in m'n improvisatie-topic lijkt het wel :smile: Tenminste, een groot deel er van leek geimprovisseerd.

    De technieken die je gebruikt beheers ik zelf ook, maar damn, ik wou dat ik zulke professionele opnamen kon maken. Alleen jammer van die pop en clicks hier en daar.

  10. #30

    Standaard

    Er zijn inderdaad iets van twee thema 's en de rest is geïmproviseerd, echter ik heb hem meerdere keren ingespeeld en de beste stukken gehouden (zó dat het ook nog een logisch verhaal blijft)

    Die tikken waren er niet in mijn mp3. Misschien heeft Vitaminic het vernaggeld.

    AJ

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top