Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 46 van 46
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    299

    Standaard

    Als iemand nog online 't condoleance register wil tekenen: dit is de URL
    http://www.icondolement.nl

    En nee, op Pim zou ik niet gestemd hebben maar dit vind ik dus echt te gek voor woorden.....

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Ik heb ook zoveel medelijden met z'n aanhang, al die mensen uit de blanke achterstandsbuurten, die hebben gewoon hun voorvechter, hun leider verloren. wat helaas wel uitmond in geweld en hysterie, en rellen, iets waar "hun pim" nou hard tegen op wou treden.

  3. #43

    Standaard

    Op 2002-05-07 21:29, schreef Nienepien:
    Dit kan niet in Nederland, dat een man met eigen ideeen en opvattingen en een grote kans om Nederland te veranderen gewoon wordt vermoord, ik schaam me dood
    inderdaad... maar wat vinden jullie dat we moeten doen met mensen die een ander geen eigen mening laten hebben?

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    detacheren naar een dictatoriale staat als stagiare bij de geheime dienst?

  5. #45
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.707

    Standaard

    Ic3gl0vE, daar doen de meeste mensen hier in Nederland waarschijnlijk hetzelfde mee als in alle andere democratische staten: eerst mee proberen te praten/discussieren en als dat niet lukt negeren en anderen wijzen op de gevaren van die ideeën.

    Iemand geen andere mening laten hebben is namelijk heel erg moeilijk. Zodra je een discussie aangaat om jouw mening uiteen te zetten, laat je die ander al een mening hebben. Zodra je echter wetten overschreidt (geweld pleegt, mensen opsluit, etc) om andere meningen weg te drukken, dan behoor je te worden opgepakt op basis van die acties (niet op basis van je mening). Anders is het al snel het geval van de pot die de ketel zwart noemt.

  6. #46

    Standaard

    tja maar bij mij op school kwam de coördinator me laatst vertellen dat ik geen eigen mening meer mocht hebben omdat ik het niet met m'n mentrix eens was...
    stelletje muthafucka's kunnen er niet tegen dat ik niet over me heen laat lopen.

    van dat soort mensen wordt ik dus echt niet goed

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top