Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 augustus 2003
    Locatie
    Midden in de Ooypolder
    Berichten
    2.868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roadkill
    welke context
    heb je het topic gelezen .... een beginnende onschuldige discussie over de zoveelste "beste solo's" lijst.

    Ik heb tot nu toe nooit geklaagd over moderators ... maar deze actie slaat m.i nergens op.

    Ik zie graag een verklaring van de moderator zelf

    Ik ben het met je eens maar de wijze waarop jij hem aanspreekt is ook niet helemaal "kies", dus dat had je beter anders kunnen doen
    "Echte mannen spelen een Les Paul op een Marshall...."

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.272

    Standaard

    mee eens
    was een opwelling, plus dat ik serieus pissig en verbaasd was / ben





  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Ik stond (eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik zat) ook even raar te kijken inderdaad.

    mag ik de moderator even een kleine tip geven: sluit gelijk bij voorbaat elke topic die over de beste... (vul maar in) gaat, want zulke topics monden altijd uit in (zinnige of zinloze) discussies. Of misschien beter: sluit elk topic maar, want in elk topic kun je (zinnige of zinloze) discussies verwachten.

    Oftewel; ik ben het met Roadkill eens: ik vond dit een hoogst opmerkelijke actie. ik zie ook graag een verklaring van de mod.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slayurrrrrrrrrrrrrrr
    Is hij een gothic?
    :-D

    [edit] Ik zie dat je dit inderdaad al aan het doen bent: elke topic aan het sluiten, waarin (zinnig of onzinnig) wordt gediscussieerd. Bravo kerel, ik heb niks gezegd. [/edit] :evil:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2002
    Locatie
    Alphen a/d Rijn
    Berichten
    285

    Standaard

    Ja, die eikel gooit alles dicht, alle fun verdwijnt hier . Laat 'ie zelf optiefen ! Sodemieter op thomas! Ga s dood of zo!

    (zal wel weer slotje volgen nu)

  5. #15

    Standaard

    Heb je op of aanmerkingen op mods meld dat dan gewoon aan de desbtreffende mod of aan gitaarnet ofzo, maar ga niet lopen zeiken in een nieuw topic. Een actiever moderatie beleid zorgt ervoor dat niet iedereen het eens zal zijn met sommige acties, maar uiteindelijk word het er echt niet slechter op hoor.

    Daarbij, Thomas heeft maar 2 topics gesloten die dood waren......nou en?

    Roadkills reactie op de toon van Thomas snap ik een beetje, als je als moderator een opmerking plaatst zou dat op zich wel wat subtieler mogen. Aan de andere kant, reacties als die hierboven slaan natuurlijk ook als een lul op een drumstel, dus waarom zou een mod daar niet ongeveer van gelijke strekking op mogen reageren?

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juni 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.227

    Standaard

    Whoeehoee

    Anderhalf jaar na dato van deze post:

    Excuses.

    Ik zal het niet meer doen, ben inmiddels uit mijn taak ontheven (geloof ik).
    If she runs, let her run... and just hope that she comes back

  7. #17

    Standaard

    Yup, this is my forum now, bitch!

  8. #18
    Moderator
    Geregistreerd
    10 juni 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    14.533

    Standaard

    Anders haal je even een oud topic omhoog :S

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juni 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.227

    Standaard

    Ik vond het niet meer dan terecht dat ik even via deze weg mijn excuses aan te bieden voor de uitspatting die ik een wijl terug gehad had..
    If she runs, let her run... and just hope that she comes back

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top