Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2003
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    3.543
    Blog Entries
    1

    Standaard

    oke oke: fuck de ruis

    Maarrrr: ik heb nu een probleempje, en ik heb ff wat professionele hulp nodig.
    Ik heb een Engl screamer combo getest, en het geluid vond ik veel te koel; bovendien reageerde de amp veel te slecht als ik aan de mid zit te draaien (ik had een Ibanez RG 470 met Dimarzio Evolution).
    Nou is een Evolution niet het warmste element ter wereld, maar ik was niet tevreden.
    Nou is mijn vraag: als ik er superdistorions ingooi, is het geluid dan warmer?
    Of: als ik een head neem (Fireball, bijv.), met een 2*12 of 4*12 cab, is dat dan warmer??
    Tupelo over vrouwen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Soms zit je ervoor, dan zit je erop, dan lijk je bijna te verzuipen, en voor je het weet wordt je weer opgepakt.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Warmte ligt ook nog voor een deal aan de speakers, maar ik zou die Fireball ff gaan proberen, dat vd ruis is bullshit, powerball heeft net zoveel, zo dan niet meer gain, ruist allemaal dus wat op de leadkanalen.
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Met superdistortions zal je geluid wel vetter worden (op elke amp, dus ook op degene die je hebt getest). Ik zou alleen persoonlijk zeggen dat je met een fatsoenlijke amp een basswood gitaar met een Evo erin erg vet moet kunnen laten klinken, je moet alleen nogal wat bas-boost hebben
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2003
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    3.543
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
    Met superdistortions zal je geluid wel vetter worden (op elke amp, dus ook op degene die je hebt getest). Ik zou alleen persoonlijk zeggen dat je met een fatsoenlijke amp een basswood gitaar met een Evo erin erg vet moet kunnen laten klinken, je moet alleen nogal wat bas-boost hebben

    Jah kijk: het punt is, Edenbridge(gitarist van) speelt ook met een Basswood gitaar met een Evo erin, en die heeft me een vol en warm geluid!!!!
    Hij speelt over een Engl Savage met Marshall cab.
    Kan me trouwens niet voorstellen dat hij alleen daarvan de warmte haalt, maargoed.
    Tupelo over vrouwen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Soms zit je ervoor, dan zit je erop, dan lijk je bijna te verzuipen, en voor je het weet wordt je weer opgepakt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top