Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1

    Standaard

    Hallo medebassisten,
    ik ben van plan om te gaan bassen, maar ik wil eerst nog ff antwoord op een aantal vraagjes, dus misschien dat jullie kunnen helpen.

    *Wat is 'n goeie beginners bas? (ik d8 zelf aan 'n Squire P-bass o.i.d.)
    *Weet iemand 'n goed lesboek of 'n site?
    *nog goeie nummmers om 'n beetje mee te beginnen
    *andere handigheidjes

    groetjes, en alvast bedankt

  2. #2
    emielow
    Guest

    Standaard

    kijk voor de gein s rond op dit forum, der zijn al stuk of 4 van dit soort threads...

  3. #3

    Standaard

    ik heb flink zitten bladeren op dit forum :wink: maar kon niet echt de info vinden die ik wou hebbuh... naja behalve van dat lesboekje

  4. #4

    Standaard

    lekker je eigen ceedee verzameling mee bassen werkt altijd goed...... about een bas...koop en tweede hands, als tie maar lekker klinkt in het begin...

  5. #5

    Standaard

    Ik zag bij 1 van de muziekwinkels hier 'n mooie zwarte 2ehands bass, het merk is hartke geloof ik. kostte iets meer dan 300 euro.

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Addixx_ op 2002-05-05 15:04 ]</font>

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    1.716

    Standaard

    Welk type ?
    Hartke heeft hele goede, maar ook hele slechte bassjes..

  7. #7

    Standaard

    ik zou het echt niet weten... ik ga van de week nog ff weer kijken dus dan post ik het wel hierzo. de gozer van de winkel zei wel dat 't een betere was dan squire P-bass :razz:

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Addixx_ op 2002-05-05 21:34 ]</font>

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    1.716

    Standaard

    * bzzzzt *

    verkeerd antwoord.. " die gozer van de winkel zei ".. da's fout.. heel fout..

    een verkoper wil alleen maar $$ scoren.. je kunt VEEL beter met een ervaren bassist op stap gaan voor een bassje.. die kan je veel meer vertellen dan een verkoper die er alleen maar zit om z'n studie af te lossen.

    als je er geen kent, probeer dan iemand hier op het forum te ronselen..

  9. #9

    Standaard

    :razz: mja... ik geloof 'm er ook nie op... ken jammer genoeg geen bassisten:'( maar ik denk dat 't toch 'n P-bass of iets in die richting word:P zou best 2e hands willen maar op marktplaats.nl en dergelijke sites vinnik het aanbod niet echt interessant...

  10. #10

    Standaard

    Ik heb op deze
    http://www.cort.com/details/NewAction4.html bass gespeeld met
    http://www.behringer.com/02_products...0&amp;lang=eng
    zo'n versterker, en dat speelde wel lekker.
    nu wil ik jullie mening erover eigenlijk wel weten

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top