Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 23

Discussie: Nieuwe gitaarsite

  1. #11

    Standaard

    Doe mee een lol Gitaar Nederland en wees eens eerlijk. Kijk naar de opzet van je site. Alle zaken op je site:
    - Links naar gitaarwinkels,
    - links naar bouwers
    - een Forum
    - in de toekomst artikelen, reviews, interviews etc.

    En kijk naar nu eens de frontpage van Gitaarnet. Durf je me dan echt met droge ogen te vertellen dat je iets totaal anders hebt opgezet?

    Zijn de hoofdpoten van gitaarnet.nl. Misschien moet je er nog een 2e hands verkoop rubriek aan toevoegen!

    Dus, " wat anderen van je site vinden"? Ik vind het een 2e gitaarnet en zie niet in wat de toegevoegde waarde is.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
    Dus, " wat anderen van je site vinden"? Ik vind het een 2e gitaarnet en zie niet in wat de toegevoegde waarde is.
    ik wel, er staan behoorlijk wat meer winkels op dan op gitaarnet en ze zijn nog eens netjes gesorteerd ook

  3. #13

    Standaard

    +1
    Professionele luidsprekerkabels of jack kabels nodig? www.luidspreker-kabel.nl

  4. #14

    Standaard

    Zoals ik al eerder zei is het hoofddoel van Gitaar-Nederland dat de bezoekers kunnen zoeken naar muziekwinkels in een provincie of plaats. Daarbij staan dan vervolgens alle contactgegevens.

    De statistieken van de website wijzen uit dat 90% van de bezoekers van de site alleen maar komt voor deze informatie en niet voor de links naar gitaarmerken/bouwers. Echter, het hebben van dit soort links zorgt er wel voor dat de site beter te vinden is met een zoekmachine. Die links bevatten nu eenmaal zoekwoorden als "gibson" of "fender".

    Dat ik zo nu en dan een artikeltje wil schrijven is meer omdat ik dat zelf leuk vind (student Journalistiek) dan dat ik verwacht dat mensen dat ook lezen. De statistieken wijzen dit overigens ook uit: de bezoekers komen voor de adresgegevens van de muziekwinkels. Ik ben niet van plan er een soort 2ehandsmarkt te gaan beginnen, want let's face it: je komt toch niet over marktplaats heen.

    Ik ben gewoon een gitaarliefhebber en ik vond het een leuk idee om een website te maken met deze informatie. Als jij dat niet vindt: prima, dan kom je niet. Maar kom me niet aan met rare verhalen over concurrentie. Gitaar-Nederland voegt wel degelijk iets toe en is absoluut geen schaamteloze kopie van Gitaarnet. Ik heb links naar gitaarmerken: Ja, duh! Ik en nog 3000 sites! Dat maakt me niet direct een kloon hoor.

    Als je me al van plagiaat wilt beschuldigen, zeg dan dat ik alle gegevens van de Gouden Gids heb overgeschreven....


  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 april 2003
    Locatie
    Oss
    Berichten
    1.316

    Standaard

    Ik ben het met gitaar nederland eens. Er zijn zo veel sites als gitaarnet. De opzet van de site is naar mijn inzien ook gewoon om mensen te informeren over winkels in de buurt.... En dan zijn er iig minder topics over: "wat is een goede winkel in mijn buurt?" Ik zie niet echt wat ze verkeerd doen.
    TE KOOP: Warwick Corvette Proline 5-string

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 augustus 2003
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    161

    Standaard

    man waarom direct die negatieve commentaar???
    je doet percies alsof hij een idee steelt om zen zakken mee te vullen...
    die site lijkt me heel nuttig en waarom zou hij dat niet even mogen laten weten hier op het forum?
    Sex and Violence

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2003
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    449

    Standaard

    Inderdaad een goede site voor het zoeken van winkels.
    Goed idee!!!! Succes ermee!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 augustus 2004
    Locatie
    Z-limburg
    Berichten
    186

    Standaard

    dit is indd wel een heel handige site! thnx!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 juni 2003
    Locatie
    Asten
    Berichten
    454

    Standaard

    HINT: Berkers in Deurne (noord-brabant) gaat binnenkort verhuizen. Het was geloof ik maar voor tijdelijk. Naar de kruisstraat ofzo . Zou je zelf ff op moeten zoeken

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door m^rton
    HINT: Berkers in Deurne (noord-brabant) gaat binnenkort verhuizen. Het was geloof ik maar voor tijdelijk. Naar de kruisstraat ofzo . Zou je zelf ff op moeten zoeken
    Bedankt! Ik zal even informeren hoe dat precies zit.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top