Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    756

    Standaard kent iemand de betaalsite www.makethemsafe.com?

    Is het een betrouwbaar betaalsysteem, ik ken het niet?
    Voor hetzelfde geld in elkaar geflansd door handige Nigerianen, Roemenen of andere maffioide lieden van welke herkomst dan ook :-D
    Iemand suggereerde nl geld via deze site over te maken en ik probeer mijn gezonde verstand eens boven mijn hebzucht :-? de toon te laten voeren.
    "the sun is shining, although it's raining in my heart"-E.James.
    'Na Django Reinhardt waren er geen originele gitaristen meer, slechts rammelaars'

  2. #2

    Standaard

    even ingetypt in browser en die website bestaat geeneens.
    Niks betrouwbaar dus. Had jezelf toch ook wel kunnen bedenken.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juni 2004
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    247

    Standaard

    een google'tje naar "makethemsafe" bracht me naar internetoplichting.nl. Dit kan al geen goed teken zijn :

    "Mooi dat je e.e.a. hebt gecontroleerd. Trouwens www.makethemsafe.com is een nep escrow bedrijf (tussenpersoon). De registratie is van 23 februari 2004 en de plaats van registratie is Boekarest, Roemenie. Deze site is natuurlijk gemaakt door de oplichter of oplichters. Maak geld naar ze over en je bent alles kwijt. Stuur ze gewoon een email terug dat je ze door hebt. "

    link : http://internetoplichting.nl/cgi-bin...num=1080340227

    Niet doen dus.... :-?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    756

    Standaard

    Is dus recentelijk kennelijk veranderd in www.make-them-safe.com
    "the sun is shining, although it's raining in my heart"-E.James.
    'Na Django Reinhardt waren er geen originele gitaristen meer, slechts rammelaars'

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2001
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    3.339

    Standaard

    Volgens whois.com is deze geregistreerd aan iemand in Barcelona. De site ziet er netjes en eigenlijk best betrouwbaar uit. Maar .. niet doen.

    Binnen Europa kun je heel makkelijk -gratis- overschrijven met BIC en IBAN, daarbuiten kun je Western Union gebruiken. Paypal ook goed. Fuck de rest.
    Onder de streep.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 april 2004
    Locatie
    Koog a/d Zaan
    Berichten
    575

    Standaard

    de site ziet er netjes uit maar zit vol met taalfouten..

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    756

    Standaard

    Haha :-) ik krijg nog een mailtje van die figuur
    Hello,
    Sorry for the late reply but why youdo not accept the?
    Why do you not understand that I am a man of honer and that I want to use make them safe so we can be 100% protected and you can have the chance of testing it for 2 days.
    What do you say?
    DO you accept or not?
    "the sun is shining, although it's raining in my heart"-E.James.
    'Na Django Reinhardt waren er geen originele gitaristen meer, slechts rammelaars'

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2003
    Locatie
    ergens in Friesland
    Berichten
    1.640

    Standaard

    hey, volgens mij heb ik ook contact gehad met die figuur...die bood een taylor aan voor een spotprijs.

    volgens mij is het hele verhaal over de gitaar van zn papa niet helemaal betrouwbaar. ik kan me niet voorstellen dat iemand echt een gitaar voor 25% vd 2ehands waarde zou verkopen. (ik had nog gezegd dattie hem wel extreem goedkoop aanbood, maar was evt wel bereid voor zn lage prijs te kopen :-D , vondtie nog best ook haha, moesk wel efkes naar make-them-safe.com gaan, want hij wilde de betaling via die weg regelen)

    dat make them safe kon ik ook niet vinden, hattie het ook over tegen mij.

    je moet maar vragen of je hem niet op kunt komen halen en cash kunt betalen. waarschijnlijk hoor je dan niks meer van hem. en alsie in het buitenland want heb je daar toevallig familie wonen die de gitaar wel op kan halen.

  9. #9

    Standaard

    als ie het goed doet naait ie er nog 2 ook :P
    eerst verstuurd iemand de gitaar.. die steekt ie in zn zak.. (voor zover dat past, en dan van de koper, steekt ie het geld in zn zak
    mooi bedacht man

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    756

    Standaard

    Nou, ze zijn nog slimmer, ze kopen online de gitaar die jij op het oog hebt, versturen hem naar jouw adres( ingetypt op de website van welke zaak dan ook, met het gestolen creditcardnr, )winkel verstuurt het artikel, jij denkt dat je je voor niets zorgen hebt gemaakt en geniet van je wereldkoopje, paar daagjes later krijgt de winkel te horen dat de card gestolen blijkty te zijn en krijgt zn geld niet, doet natuurlijk aangifte en jij krijgt oom Agent op de stoep.
    "Ja meneer, geld overgemaakt via Western Union of zo"en de vogels zijn niet traceerbaar want als ze heeel slim zijn, werken ze ook nog via een gehackte pc met IP van iemand anders...
    "the sun is shining, although it's raining in my heart"-E.James.
    'Na Django Reinhardt waren er geen originele gitaristen meer, slechts rammelaars'

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top