Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 55 van 55
  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2003
    Locatie
    Oudshoorn ZH
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frenske
    ...misschien kom ik al wel in aanmerking met deze post!
    :-D

    Even on-topic dan maar weer. Ik wil de PJB Briefcase als tweede amp gaan inschakelen om m'n Series I in stereo te kunnen gebruiken. Ik had daar eigenlijk een Glockenklang The Passenger combo voor in gedachten, maar die zijn meer dan twee keer zo duur, en ook de beschikbare ruimte in m'n muziekkamer speelt een rol. Die briefcase zou net zo groot zijn als een computerkast, daar is tenminste lekker mee te schuiven en er is altijd wel een hoekje waar 'ie inpast. Ik geef zeker mijn ervaringen door!

  2. #52

    Standaard

    Ik heb onlangs gehoord dat het bij de Briefcase enorm scheelt als je hem in een hoek zet, het volume wordt dan een stuk beter de ruimte in geprojecteerd op de een of andere manier. Gezien zijn formaat is het ook nog te doen om hem in een hoek te plaatsen .

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2003
    Locatie
    Oudshoorn ZH
    Berichten
    1.099

    Standaard


    Ik heb uiteindelijk toch maar besloten om de Glockenklang 'The Passenger' combo te bestellen i.p.v. de Phil Jones Briefcase. Eens kijken of mijn Hartke stackje de concurrentie een beetje aankan. Eigenlijk van plan om de Hartke te gaan gebruiken met effecten, geluidsexperimenten etc. en de Glock natuurlijk 'puur' voor de eigen hifi-sound. Het duurt nog 1 a 2 weekjes voor ik hem in huis heb, en dan volgt uiteraard een eerste impressie...

  4. #54

    Standaard

    Ik spaar door voor de Six Pak van Phil Jones
    (en tegelijk ook maar een Basslab bas erbij. Als we dan toch bezig zijn
    Duurt wel 2 jaar voor ik dat bij elkaar heb (minimaal)
    Hier plaats ik ooit mijn onderschrift

  5. #55
    Member
    Geregistreerd
    14 juli 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    73

    Standaard

    Dan moet er toch nog ff wat gezegd worden over EBS!
    Het kost wat duiten, maar dan heb je wel een ontzettend veelzijdige amp!
    Bij de fafner kan je je geluid instellen, en dan naar smaak drive erin draaien, dus als je een puur hifi geluid wilt laat je hem gewoon uitstaan.
    Als je een lekkere overdrive wilt, draai je hem erin en gaan.
    Verder is de versterker makkelijk in te stellen en zit er nog een goeie compressor in ook.
    Verder nog een bypass knop, zodat je de eq overslaat en weer even weet hoe je originele geluid ook alweer klinkt (erg handig met effecten instellen)
    Nou ja, helaas moet je nogal wat sparen om er 1 te kopen, maar je bent wel klaar voor de rest van je muzikantencarriere!
    Met EBS cabs eronder gaat de boel nog eens hard ook, als ik niet doorversterkt sta, kan ik de master op 2 zetten (gaat tot 11 :razz: ) en speel je een middelgrote kroeg vol!
    ik doe maar wat... maar het klinkt wel!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top